GILIRAN AFDLIN SHAUKI BALUN KHAIRY TAK PAYAH KAITKAN BOLA DENGAN POLITIK

on Thursday, August 13, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments


Pedas kritikan artis Afdlin Shauki di laman instagram beliau yang mengkritik dan membidas KJ yang menyamakan PAS dengan pasukan bola sepak Liverpool .

Sudah la semua benda di Malaysia berbaur politik , tapi rupanya ahli politik liberal seperti KJ masih lagi cuba mencampur adukan .


3 Responses

  1. Unknown says:

    KJ mmg teruk tapi Afdlin juga banyak saham membodohkan minda rakyat Malaysia dgn lawak2 bangang, meniru gelagat perempuan dan pondan wpun telah ditegur oleh para ulama, Afdlin juga mempopularkan cara berkahak dikhalayak ramai sbagai satu budaya lawak baru dlm masyarakat Malaysia.....khhaaaak ptuiiii ingat kahak ingat Afdlin

  2. Anonymous says:

    Bila Islam di kotak katikkan pembangkan..takda pula suara2 celebrity ni keluar...bola juga dipertahankan. Sigh...

  3. Anonymous says:

    Bola juga celebrity2 ni tegakkan..bila pembangkang mempertikaikan Islam di Malaysia...celebrity ni semua buat ngok aja..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.