Biadap ! NGO Keling dah ugut saman kementerian jika tiada tindakan terhadap guru besar Melayu !!

on Friday, July 26, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 20 Comments



Kalau tiada tindakan diambil terhadap Guru Besar Melayu dan sekolah , NGO Keling  ugut nak saman  kerajaan .

Memang dah melampau ..


Yang guru besar Melayu ni pulak diugut oleh keling tak pulak siapa pedulikan oleh parti Umno mahupun Ngo pejuang Melayu..

Kepada orang2 Melayu tak kira fahaman politik..

atas semangat solidariti di bulan Ramadhan yang penuh keberkatan ini, marilah sama2 kita bersatu menyokong Cikgu Mohamad Nasir yang menjadi mangsa fitnah perkauman puak kafir. 

GPB difahamkan sudah ada fan pages menyokong Cikgu ini dibuat di facebook . Jika suara kita kuat , ia boleh memberi tekanan kepada kerajaan agar cikgu ini tidak dikenakan tindakan .


20 Responses

  1. Anonymous says:

    Keling pariah buat kecoh, buat fitnah, Melayu yang kena belasah. Melayu perlu bangkit dan bersuara dan tuntut keadilan.

    Keling pariah mak budak tu tak pergi Mesyuarat PIBG dan tidak ambil tahu perihal kebajikan anak, tiba tiba nak buat kecoh... Keling biawak dan disokong poulak oleh Timb. Menteri yg tak sabar sabr nak ambik nama....lain kali Melayu jangan undi Cina Celaka juga Keling pariah. Kita naikkan Melayu sahaja.

  2. Kalau di belah Utara Malaysia panggilan untk Keling tapi Hindu Paria... Desak UMNO pertahankan GB Melayu SK Sri Pristina. Minta Kerajaan Malaysia supaya lebih adil dalam permasalahan kaum di MAlaysia dan ambik tindakan dulu kepada Cinasia dan Indiasia yang melakukan penghinaan kepada Agama Allah (ISLAM). Panggilan untuk Akta baru, bunyi serupa PONDAN....ish...ish..

  3. Anonymous says:

    insyallah sokongan dan doa kita mengiringi cikgu nasir Sabar cik gu... kami sentiasa bersama cik gu dan akan terus memastikan cik gu selamat daripada usikan Gengster mahupun Politik..

  4. Waktu untuk melayu bertindak, cantas satu per satu,,jangan bagi muka kat keling atau pun Cina.. belasah je

  5. Anonymous says:

    Pengalaman saya berurusan dengan kakitangan kerajaan, rata-rata pegawai Melayu JUSA 1 mahu pun Menteri yang ada kuasa tidak mampu mempertahankan hak orang Melayu sekarang ini jika dibandingkan dengan bangsa lain.
    Kepada Cikgu Mohamad Nasir, nasib kamu akan kami bela. Insya-Allah.

  6. Anonymous says:

    pukimak nye keling, aku harap peguam2 melayu islam tlg la bela kalau betul GB ni diambil tindakan. yg penting buat tuntutan saman balas aku nak tgk ngo2 keling ni bankrap smp xleh jalan!

  7. Anonymous says:

    kite kena kembali ke zaman datuk nenek kita dahulu.. jgn dilawan bercakap keling nie.. berbunyi je libas je mcm biawak.. bkn ka ade pepatah melayu.. kalau jumpa keling dgn ular, belasah keling dulu lepas tu baru belasah ular.. maknanya datuk nenek kita da maklum sgt dgn perangai keling nie..

  8. Anonymous says:

    Tan sri Mohidin diharap dapat mempertimbangkan agar cikgu Mohd Nasir diberi pingat khidmat cemerlang untuk tahun 2013 agar keling paria semua menganga dan ambil tindakan ke atas paria yang membuat fitnah

  9. Anonymous says:

    mana NGO melayu...buat lapuran polis dakwa aci tersebut dalam akta hasutan..baru dia tahu langit tinggi rendah..guru besar tidak bersalah tiada hak untuk di saman..beliau membuat keputusan bersama PIBG sekolah...keputusan yg tepat..tiada siapa perlu campur tangan....TPM mana...kenapa terhegeh hegeh nak buat statement...statement Tim Men Pendidikan tak jelas...macam nak cover bangsa sendiri aje...

  10. Anonymous says:

    butoh la keling pariak tak sedo diri tarap keling pariak sama cam babi

  11. Anonymous says:

    anak ko klu makan tahi pun..ko x kisah kan..bulan puasa pun ko x reti nak iman...bodo

  12. Anonymous says:

    Ayuh saudara saudara sebangsa dengan ku..kita bangkit menetang hindu paria yang dah mula nak tunjuk besar kepala mereka di bumi kita ini...kepada GB yang berkenaan ambil saje tindakan mahkamah dengan menyaman hindu paria pundek yang membuat tuduhan serta fitnah...

  13. Anonymous says:

    Dulu Cinabeng naik Kepala, SEMUA Pemimpin Melayu DIAM,

    Sekarang Keling Paria naik kepala MASIH PEMIMPIN MELAYU DIAM.

    Saya ingat mereka SEMUA DAH MATI !

    Melayu/ Islam ? Patut KITA ambil tindakan sendiri

    samada cecara KASAR atau HALUS. Allah hu akhbar ...!

  14. Anonymous says:

    NGO KELING SAMN GB.
    GB COUNTER SAMAN PARIAH INI ATASA FITNAH JAHAT MEREKA.
    EVIDENCE ADA, CUKUP KUAT.

  15. Orang melayu suka melihat baru mahu bertindak jadi kita lihat dulu sejauh mana NGO Keling mahu.... lepas itu baru NGO Melayu pula bertindak

    Kan adil !!!! malah itu yang dimahukan oleh Kerajaan pimpinan Najib sekarang yang dikatakan lebih memberatkan kaum bukan bumiputra.

  16. Anonymous says:

    Isu kecil dan jadi semakin besar kerana kerajaan tidak bersungguh-sungguh meredekan keadaan. Keling Pariah memang kaki auta. Bila kerajaan lembab bertindak, mereka semakin besar kepala dan terus menonjolkan kesamsengan mereka.Orang-orang Melayu mesti bersatu mempertahankan Guru Besar ini. Dia tidak bersalah. Niat baik dia sengaja disalahertikan oleh kaum pendatang yang sengaja nak ajak orang Melayu Islam bergaduh pada bulan Ramadan yang mulia ini. Oleh kerana mereka tidak ada perasaan hormat kepada kita, maka begitu jugalah kita patut lakukan ke atas mereka. Ya Allah, KepadaMu kami memohon pertolongan terhadap golongan kafirun yang sudah semakin melampau akhir-akhir ini. Aamiin.....

  17. Anonymous says:

    SAMANLH! Itu hak asasi kamu kan? Kalau Kementerian Pelajar mengambil tindakan terhap GB tersebut, memanglah kementerian ini BACUL TAHAP TERTINGGI
    Pooooorah, kamu ingat Melayu Islam akan berdiam diri?

  18. Anonymous says:

    strategi DAP utk pru14 dah bermula. next action lagakan kaum india gan kaum melayu. Welcome to kempen pru 14,,,,

  19. Anonymous says:

    Sekarang Presiden PERKASA pun nak jaga hati si NGO India, dari gabungan PERKASA dalam Majlis NGO Antara Kaum Malaysia (Mirac)yang hentam Naib Presiden PERKASA, Zulkifli Nordin, kerana sokong Guru Besar Melayu/Islam kita yang dianiaya si RASIS-RASIS BIAWAK!

    Dan sekarang si India/bukan Islam/bukan BUMIPUTERA BANGSAT RASIS ini iaitu "EDITOR MAKKAL OSAI kata Apa Guna Puasa dan Solat Jika Bertindak Seperti Anjing Liar" di
    http://celahgelegar.blogspot.com/2013/07/isu-kantin-tandas-setelah-berbakul-kaum.html

    Makin kurang ajar bangsa PENDATANG BANGSAT GANAS yang dibawa British-Zionis laknat semua - tahu nak PIJAK dan UGUT BUMIPUTERA Melayu/Islam tak henti-henti, sebab kita terlalu bagi muka!

    Dan bayangkan kalau Editor UTUSAN MELAYU guna bahasa BANGSAT si INDIA RASIS Makkal Osai itu!

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

  20. Anonymous says:

    sementara kuasa ada pada pemimpin melayu pun masih tak dapat nak buat apa2 bela keadilan.Orang melayu tak bersalah masih diam...Tak tahulah kerana tak bijak @ tebal dengan unsur politik.Yang dia orang bijak bila melayu memang terbuat salah ...hukum melayu senang je...Bila non Malay puncanya, susah nak buat keputusan..itulah nasib Melayu di tanah sendiri...Oh Malaysiaku.
    Sekali dah bagi muka (isu interlok) banyak lagi yang pemimpin kena hadap lepas ni..tengoklah..(contoh terbaru kes nilah).

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.