Mengapa Melayu Singapura sokong BN bukan pembangkang ??

on Monday, December 3, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments



Komen facebook daripada seorang saudara seagama & sebangsa kita dari  Singapura mengenai politik Malaysia dan nasib bangsa Melayu  jika hilang kuasa.

Beliau mengingatkan orang Melayu agar menyokong BN kerana tidak mahu apa yang terjadi kepada bangsanya di Singapura berlaku di Malaysia .

Tak mustahil , jika silap undi kita di PRU 13 kali ini .. anak cucu cicit kita akan menyalahkan kita di masa akan datang bila dah Melayu hilang kuasa di tanah nenek moyang sendiri .


di Pulau Pinang sudah berlaku ..Melayu PP dizalimi &  dihalau dari kampung halaman 
mereka kerana kita sudah tiada kuasa ..






5 Responses

  1. Anonymous says:

    ini la yg kita cuba elakkan.. sekarang ni pun mereka dah pandai mempertikaikan hak keistimewaan bumiputra.. sepatutnya dari dulu lagi kita kekalkan nama negara kita "Tanah Melayu" supaya mereka sedar sapa punya tanah dan sapa punya negara.. biar mereka sedar kedudukan mereka.. ini la yg dikatakan diberi betis nak peha.. 1 perkara lagi yg kita patut risau jika mereka (pembangkang) memerintah adalah soal agama kita Islam.. jgn jadi macam Indonesia.. orang Islam dan bukan Islam boleh berkahwin tanpa menukar agama.. kononnya hak beragama adalah hak individu.. apa akan jadi pula pada generasi kita yg akan datang.. inikah yang kita mahu?? nauzubillah.. tapi kalau semua ini terjadi, kita tak bole salahkan sesiapa.. semuanya disebabkan oleh kebodohan org Melayu dan bumiputra sendiri.. bertindak la sebelum terlambat..

  2. hmm..awat xbacklink bro..

  3. Anonymous says:

    Betul tu. Kalau betul nk perjuang Islam mereka tak akan bersatu dengan org2 kafir yg terang2 mempersoalkan hak keistimewaan org melayu Islam. Siap kata "syaitan tolong pun kami terima". Desperate sangat dh tu bunyinya. Semoga PRU13 nanti kita dapat tawan semula kawasan yg mereka jajahi. Kasihan pada rakyat yg telah ditindas. Ada yg telah puluhan tahun ditindas tapi bagai org buta hati tak sedar yg diri itu sebenarnya ditipu dan ditindas. Bak kata org "Gajah depan mata xnampak, semut yg diseberang itu yg kita nampak"

  4. The Don says:

    Undi BN untuk hak melayu di kekalkn smpai kiamat

  5. The Don says:

    Undi BN untuk hak melayu di kekalkn smpai kiamat

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.