Beza orang PAS & UMNO dalam misi ke GAZA !!

on Wednesday, December 12, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments




Kibar bendera sendiri, amik video, sebarkan dan kata... "weh, ko tengok orang gaza pun kibar bendera kami"... saje aku rahsiakan gambar ni, tengoklah fb2 mereka... epic failed...

Taksub, tak hairan, pegi Makkah pun sibuk berpolitik kepartian. Bawa bendera Malaysia cukuplah.. silaturrahim dan kasih sayang Muslim antara 2 negara kian mengukuh. Alhamdulillah.

Kerajaan Malaysia menghulur pelbagai sumbangan kewangan, tenaga dan diplomatik, tak pernah taksub promote bendera BN di Palestin, namun pemimpin Hamas dan Fatah mengetahui dan menghargai dengan menyertai Perhimpunan Agung UMNO sebagai tulang belakang segala bantuan, tapi pemimpin pakatan sibuk pergi sana bawa bendera parti, kibar sendiri dan ambil video, orang Gaza pun pelik, ntah hapa-hapa..

Syok sendiri jer lebih..1Malaysia Tolak Fitnah!!

-FB Tok Guru.


2 Responses

  1. Anonymous says:

    biarlah mereka syiok sendiri...

  2. Anonymous says:

    ketawa sorang diri aku tgk gambor ni hahahaha....kesian tul diorang yer...syok sendiri...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.