PKR itu bohong , Bohong itu PKR

on Thursday, July 8, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Ahli Parlimen Bebas Kulim Bandar Bharu Zulkifli Noordin ketika beliau membahaskan Rang Undang-Undang Mahkamah Rendah (Pindaan) 2010 di Dewan Rakyat, mendakwa bahawa beliau disuruh melakukan bermacam pembohongan ketika bersama pembangkang dalam strategi menumbangkan kerajaan BN.

"Saya terpaksa akui sememangnya itu strategi, dan saya sendiri pernah terlibat,” katanya menjawab pertanyaan ahli parlimen BN Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahlan sama ada tindakan pembangkang menyerang kehakiman, polis, istana dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dengan pelbagai tuduhan merupakan strategi pembangkang bagi melumpuhkan kerajaan BN.

"Memang mana-mana pembangkang pun tugasnya nak jatuhkan kerajaan, nak ambil alih kerajaan. Cara itu yang tak kena, yang kita persoal ialah etika. Takkan sampai kita hancurkan nama orang, rosakkan peribadi orang.

"Saya akui memang itu disuruh tetapi akhirnya kita sedar, benda ini tak betul dan perlu diperbetulkan sebab yang nak jawab depan Allah. Saya akui memang itu strategi sebenarnya,” tambahnya.

Zulkifli sebelum itu berkata, beliau disuruh menggunakan strategi tersebut sejak zaman reformasi pada tahun 1998.

"Contoh, saya buat cerita mengenai kena racun arsenik. Saya antara orang terdepan yang bawa isu arsenik,” katanya merujuk kepada dakwaan kononnya Datuk Seri Anwar Ibrahim diberi racun tersebut semasa dalam tahanan ketika itu.

AgendaDaily


PB masih lag ingat kes Racun Arsenik ( bukan Arsenal ) yang PKR mainkan dahulu kepada rakyat menuduh kerajaan BN pimpinan Tun M cuba menganiayai Anwar . Cerita Arsenik sebenarnya tidak pernah wujud pun dan mereka ketika itu dok meraih simpati rakyat. Kak Jijah masa itu kalau turun Permatang Pauh , dok teriak la kat suri rumah merayu supaya sokong Pak Sheikh dan PKR . Kalau betul Anwar kena racun arsenik , dah lama di dikuburkan di Cherok Tok Kun .

Itu namanya Anwar memang KAKI PEMBOHONG !! Bohong sudah sebahagian daripada hidup Anwar . Yahudi pun kaki bohong dan lihat la sendiri bagaimana mereka memperdayakan dan menindas rakyat Palestin . Kat Malaysia , ada seorang kawan baik Yahudi bernama Anwar Ibrahim sedang membohongi rakyat Malaysia .


Syabas kepada Brader Zul Kulim kerana sedar tentang betapa kuatnya pembohongan Anwar dan mendedahkan perkara ini kepada rakyat. Lihat di bawah ini betapa kuat Pak Sheikh Prmtg Pauh ini bohong penduduk India Kg Buah Pala



One Response

  1. Anonymous says:

    Bohong seribu kali bohong
    Ada rakyat dari PKR dan DAP dan PAS Hampas telah percaya...

    Tapi tang liwat tak leh bohong
    Lidah tak leh bohong

    Sebab DNA ada dalam JUBURI...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.