Hot ! Kerana sokong BN , kanak-kanak umur 11 tahun diterajang pencacai Pas !! #tolakPR

on Thursday, April 25, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments


Ganas !! Penyokong Pas  terus menggila ketika kempen bila mana mereka telah menyepak seorang kanak-kanak gara-gara menyokong BN di Sik .

Ikuti laporan yang GPB terima ini :

Salam tn. Insiden penyokong pas menendang budak umur 11 tahun di felda teloi timur. Insiden berlaku pada 22 apr 2013 jam 2137 semasa adik mohamad ismadinel b ar samsudin pulang daripada solat isyak di masjid felda teloi timur.

Dalam perjalanan pulang ke rumah, adik mohamad ismadinel melalui pos pas yg ketika sedang mengadakan ceramah yg diturut disertai calon pas n.24 jeneri serta konvoi pemuda seramai lebih kurang 300 biji motosikal dari luar kaw. felda.

Semasa melalui pos berkenaan, adik mohamad ismadinel telah ditahan oleh penyokong pas berkenaan sokongan kepada parti pas atau barisan nasional.

Adik mohamad ismadinel menjawab menyokong parti barisan dan serta merta telah disepak sehingga jatuh ke dalam parit. Adik mohamad ismadinel mengalami kecederaan di bhg kaki dan kini masih demam.

Laporan polis telah dibuat oleh keluarga mangsa.


6 Responses

  1. Anonymous says:

    Jadi lah bodoh. Lagi korang buat perangai ganas camtu, lagi org meluat. Tengoklah nnti bile ngundi.

  2. Anonymous says:

    kenapa kejam sangat pemyokong pembangkang kepada rakyat...apa hak mereka nak menghukum seorang budak yang tak tahu apa2 melainkan hanya sokongan kepada pihak Barisan Nasional. Sudah... hentikan la perbuatan bodoh yang akan merugikan masyarakat yang ada pada hari ini.

  3. Anonymous says:

    bangang sungguh penyokong tuh

  4. Anonymous says:

    Tak pernah ada dlm sejarah pilihanraya kita ada baling bom utk musnahkan bilik gerakan pilihanraya dan juga sampai orang kena pukul mati dan juga bom jangka diletak berdekatan tempat ceramah.. ini semua bahana "pemimpin" yang gilakan kuasa ..semua pengikutnya mempunyai perangai yg sama

  5. Anonymous says:

    setakat tunjuk keberanian terhadap budak-budak senegara?? huh..x gentlemen..kenapa tak tunjuk keberanian terhadap pengganas-pengganas kiram yang menceroboh lahad datu?? baru syok..ada fight..

  6. Anonymous says:

    gila dah politik sekarang ni, xlama lagi gerenti perang melayu sama melayu, cina india tepuk tangan , melihat kebodohan maksima org melayu kini. bodoh punya malayu, biar diaorg semua mati , kita dapat malaysia..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.