Hot ! Sekutu pengkhianat negara Nur Misuari beri amaran serang Malaysia

on Sunday, March 3, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments






Lagi  bukti pembabitan Anwar- Nur Misuari  dalam krisis Lahad Datu yang didedahkan perisikan Filipina .

Walaupun Anwar nafi dirinya bukan  sebagai dalang tetapi amaran keras sekutunya  Nur Misuari yang  memberi amaran supaya kerajaan Malaysia tidak mengapa-apakan orang2 'Sultan Sulu' yang menceroboh Lahad Datu  mengukuhkan lagi dakwaan perisikan Filipina. 

GPB yakin pihak tentera Malaysia telah mengetahui akan amaran , Nur Misuari ini yang  akan menghantar 'tentera'nya datang ke Sabah untuk memberi bantuan. 

Amaran tersebut dinyatakan minggu lepas dalam sebuah portal berita Filipina, sebelum keadaan semakin meruncing sejak 2 hari lalu yang telah mengorbankan 15 nyawa setakat ini.




Ketua Pembangkang Malaysia, Anwar Ibrahim mempunyai hubungan istimewa dengan Nur Misuari (dan bekas Presiden Filipina, Joseph Estrada)... pencerobohan ini juga dikatakan mempunyai kaitan dengan mereka [BACA SINI -KLIK!]





Al-Fatihah untuk wira2 bangsa yang terkorban dalam mempertahankan kedaulatan negara... Laknatlah pengkhianat bernama Anwar Ibrahim atas semua kesedihan yang terpaksa dikongsi oleh seluruh rakyat Malaysia.

Baca lebih lanjut penglibatan Anwar & Nur Misuari dalam konflik Lahad Datu DI SINI - KLIK! 



3 Responses

  1. Anonymous says:

    Patutlah anjing ni mengunakan bodyguard warga philiphine - rupanya anjing ni ada simpan babi disebalik batu - apa kata kalau anjing ni termasuk tian chua dihapuskan terlebih dulu sebelum lebih banyak rahsia keselamatan negara terdedah kepada musuh

  2. Anonymous says:

    Kpd NUR MISUARI, Sila lah datang ke Malaysia, kami sedia menanti...Hutang Darah saudara kami akan kami bayar dgn Darah..

  3. Unknown says:

    Salam..kenyataan di atas adalah tidak benar..siapa pandai2 buat cerita nie?ini sengaja nie menakut2kan rakyat terutama rakyat sabah..ada satu pihak ini yang tidak bertanggungjawab membuat kenyataan @ maklumat yang tidak sahih..segala maklumat di atas itu tidak boleh dipercayai..di harap pihak yang berkenaan,sila siasat yang sengaja mereka reka maklumat yang tidak betul sama sekali..tolonglah,jangan buat kenyataan yang tidak betul,ini boleh mengucar kacirkan rakyat serta mengugat negara malaysia..PRAY FOR SABAH!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.