..

..

MAHATHIR SANGGUP TERSUNGKUR KE KAKI DAP DEMI KEJAR SYURGA DUNIA

on Saturday, October 7, 2017 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment







Bila membaca blog Che Det dan pengakuannya dirinya yang ' Persetankan DAP'  jelas cukup memalukan  ibarat telah menjual maruah dirinya  kepada musuh paling dibencinya dulu. 

Ia juga boleh dianggap segala fitnah dan tuduhannya dahulu  itu tidak ada dosa dan pahala, semua dihalalkan hari ini demi menikmati kemenangan partinya di PRU14. 

Jadi , memang sesuailah sahabat2 aktivis media sosial pro kerajaan meletak hashtag hari ini  #duluSetanKiniTuan   

Lebih 22 tahun, Dr Mahathir mendakwa menanam kebencian orang Melayu kepada DAP dengan pelbagai fakta dan ilmu politik yang melekat utuh untuk  melawan DAP.

Bila hari ini keluar ayat dirinya yang   PERSETANKAN DAP, persoalan dalam fikiran saya dan rakyat ini  manusia ini?

Berapa ramai musuh-musuh politiknya seperti  Karpal, Lim Kit Siang dan ramai lagi pernah di Penjarakan oleh Mahathir, dan hari ini mereka bersama   "semata-mata mahu kemenangan".


Sebenarnya kalau bercakap tentang DAP , bukan Mahathir orang yang Persetankan DAP , sebab DAP memang setan chauvinis  pun .

Kebencian Melayu kepada Dap  dari dahulu zaman Tok Nenek kami  tentang bertapa setannya parti yang anti Islam  bukan disebabkan fatwa Dr Mahathir saja. 

Persoalannya kini ,  Mahathir dilihat   cuba mempotretkan DAP itu kembali dari Setan bertukar menjadi Malaikat untuk orang Melayu. Setelah gagalnya beberapa pemimpin Melayu , kini last stand kuda tua ini pulak dijadikan tungangan DAP . 


Untuk menghalalkan Dosa  Mahathir kepada Pemimpin DAP, beliau terpaksa membela DAP dan mengaku membuat kesilapan dan beranggapan semua yang pernah percaya akan menelan caci maki mereka sebelum-sebelum ini dan ampunkan DAP.

Kepada Mahathir yang sanggup tersungkur ke kaki DAP demi kerja syurga dunia , kami ingin sampaikan ayat ini yang   memetik dari ucapan Tan Sri Anuar Musa , 

"  kita menentang Mahathir bukan kerana kita marah kepada Mahathir tetapi kerana dia adalah alat kepada DAP ,  yang merosakkan kekuatan politik orang Melayu . Oleh kerana parti ini menjaga agama dan bangsa ...

Adakah Mahathir lebih besar dari kepentingan bangsa ? 

Adakah Mahathir lebih besar dari kepentingan agama  ? 

Kita kena lebih sayang parti dan negara , maka kita kena pertahankan UMNO kerana ini perjuangan agama , bangsa dan negara . 















One Response

  1. Anonymous says:

    Jgn biarkan dap bersama setannya menguasai politik negara.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.