..

..

RAKYAT MALAYSIA CABAR BAHRI DEDAH , JANGAN TERKENA PENYAKIT EZAM KOTAK

on Wednesday, January 4, 2017 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



" Bahri turut memberi peringatan kepada semua pihak agar tidak mencabarnya.
“Saya cukup pantang kalau orang pukul curi saya, dulu masa kes SRC Internation tengah memuncak ada sorang bekas ketua menteri membantai saya secara tidak adil...
“Jangan cabar saya. Saya tahu semua pemberi rasuah dan pengambil rasuah.
“Ya, pengamal rasuah dan jangan cuba nak jadi juara kepada rakyat di luar sana,” katanya lagi.  "

GPB sebagai rakyat Malaysia cabar   Datuk Bahri dedahkan  saja ...
jangan dok berani ugut saja  atau bersikap seperti Ezam Kotak hanya pandai menjaja konon ada 6 kotak bukti rasuah zaman Mahathir ..
Kalau Datuk Bahri tahu pemberi rasuah & pengambil , makna anda juga bersekongkol kerana tahu tapi tidak mendedahkannya . 
Hairan ye sejak 6 bulan ketiadaan anda ,  Ketua Siasatan Operasi SPRM  & Ketua SPRM dilantik yang baru menampakkan  mereka bekerja dengan  pelbagai tangkapan dilakukan terhadap kaki rasuah  .  






Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.