..

..

WARGA EMAS MENGAMUK SAMAN PARKING,DIARAH JUMPA EXCO

on Monday, November 21, 2016 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment




Hari ini seorang warga emas Cina  mengamuk dan menjerit di luar pagar bangunan DUN selepas dia tidak dibenarkan berjumpa dengan Exco Kerajaan P.Pinang  Phee Boon Poh.

Tujuan beliau datang  sebab kecewa dan marah dengan pemerintahan kerajaan DAP yang tidak berhati perut dalam isu saman parking .

"Saya nak buat batu nisan untuk ibu mentua pun kena saman, kerajaan ini memang sangat tidak berhati perut.

"Saya bukan hendak membuat kacau di sini, saya cuma hendak membuat luahan perasaan ini kepada Exco Kebajikan,"

Beliau mendakwa sudah membayar saman tetapi ekoran sikap angkuh dan  bertanggungjawab penguatkuasa MBPP , dia  diarahkan pulak  untuk berjumpa dengan Exco terbabit.


"Saya ke pejabat Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP), ada seorang kakitangan MBPP mengarahkan saya ke sini untuk berjumpa Exco.

"Apabila sampai di sini, pengawal keselamatan tidak membenarkan masuk ke dalam DUN. Saya terpaksa menjerit dari luar untuk meluahkan perasaan saya," katanya yang datang dalam keadaan bertongkat.

Lihatlah sendiri   bagaimana penguatkuasa kerajaan DAP  memperlakukan sebegini  kepada seorang  warga emas yang hanya mahukan penjelasan tentang saman parking .

Birokrasi dan keangkuhan melampau !!








One Response

  1. Anonymous says:

    padan muka..

Leave a Reply

Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.