..

..

MUHYIDDIN KALAU ANAK JANTAN TUNJUK BUKTI BUKAN TUDUH BERSANDARKAN KHABAR ANGIN

on Tuesday, August 30, 2016 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments



Muhyiddin Yassin nampaknya sudah mengikut jejak  seperti Ezam yang terkenal semasa dalam PKR menjaja KOTAK kononnya bukti rasuah pentadbiran Mahathir dulu . Bila ditanya di mana kotak itu , dia hanya beritahu  maklumat kotak itu didengar &   dicerita dari mulut DSAI sahaja .. 
Manakala Muhyiddin pulak mendakwa  Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mempunyai hampir RM1 bilion dalam akaun bank peribadi. Sumber maklumat beliau adalah TS Gani Patail kononnya berkongsi maklumat dengannya . 
Persamaan mereka ini ialah mereka tiada bukti sebaliknya hanya mendengar cerita orang sampaikan !
Kalau benar tuduhan Muhyiddin ini , kenapa tidak menunjukkan bukti saja seperti dicabar Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi ? 
Malu lah mengaku diri anak ustaz tapi membuat tuduhan tanpa bukti yang boleh disabitkan kesalahan memfitnah ! 


Timbalan Perdana Menteri itu berkata tidak wajar bagi Muhyiddin membuat tuduhan berdasarkan khabar angin terhadap Najib dan memintanya mengemukakan bukti sekiranya memiliki.
“Minta beliau kemukakan bukti jika ada,” ujar beliau pada sidang akhbar di Putrajaya pada Isnin.
“Beliau tuduh perdana menteri kita, mesti tunjukkan bukti. Jangan membuat tuduhan berdasarkan khabar angin,” jelas Ahmad Zahid lagi.
Semalam, Muhyiddin mendakwa hampir RM1 bilion berada dalam akaun bank peribadi Najib sebelum kemasukan RM2.6 bilion yang dilaporkan secara meluas.
Najib mendakwa AS$ 681 juta yang diterimanya pada Mac 2013 adalah sumbangan daripada ahli keluarga diraja Arab selepas dihebahkan pada Julai tahun lepas.
Muhyiddin berkata beliau mendapat tahu mengenai deposit yang diterima sebelum ‘derma Arab’ itu apabila peguam negara ketika itu Tan Sri Abdul Gani Patail berkongsi maklumat dengannya.
“Sah tuan-tuan. Saya tengok, waktu peguam negara itu ialah Gani Patail. dia tunjuk dengan saya, macam saya nak pengsan ada duit banyak itu dalam akaun Datuk Seri Najib.
“Tengok duit masuk akaun peribadi. Sebenarnya disebutkan peguam negara dahulu, sebelum dia juga nasibnya sama macam saya dipecat, dah ada hampir RM1 bilion dalam akuan Datuk Najib sebelum itu.
“Jadi semua yang disebutkan hampir RM4 bilion dalam akaun perdana menteri. Kamu percaya tak,” soalnya dalam satu ceramah di Ketereh, Kelantan baru-baru ini.


4 Responses

  1. Anonymous says:

    Binatang apa la manusia lebam sekor ni.
    Babi pun tau jg meghormati dan menjaga maruah spesis.
    Binatang lebam mcm ni tak tau nak cakap la jenis apa.
    Masa ada kuasa binatang ni diam sj. Dahvx da kuasa ehh...ehhh...pandai pula binatang lebam ni bersuara.
    Dasar iblis bertopengkan manusia.

  2. Anonymous says:

    yiddin kata gani yg tunjuk pada dia
    hehe gani laa ni dah menukis aje
    apa la baghal sgt yiddin ni buat
    malu bangsa johor aje tau

  3. Cik Minah says:

    Ini blog shok sendiri.
    Komen-komen tak pernah disiarkan.
    Nak paksa orang terima berita pelesu anda.
    Go fky kit.............HAHAHAHA.

  4. Miss Vee says:

    kah kah kah ... dah mengaku masuk akaun nak bukti lahanat aper lagi bro ???
    Kecoh Dah …. Satu Dunia Dah Tahu !!
    >>> KLIK HERE !! <<<

Leave a Reply

Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.