..

..

NGA KOR MING KAKI PUTAR BELIT ,MASIH TIDAK MAHU MOHON MAAF HINA AIDILFITRI

on Wednesday, July 13, 2016 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Tindakan Nga Kor Ming yang tidak menghiraukan desakan pemohonan maaf terhadap penghinaannya terhadap umat Islam menyambut Aidilfitri sebaliknya hanya memaafkan demontrasi bantahan Pemuda UMNO jelas menunjukkan kebiadaDAPan sebenar.

Mengapa dia takut untuk mohon maaf atas penghinaan Aidilfitri  ?? 
Kedegilan pemimpin DAP ini menunjukkan sikap rasis menebal dan tidak layak menjadi wakil rakyat di negara ini . Negara akan lebih aman tanpa pemimpin otak bangang seperti Nga Kor Ming. 
Setakat penafian tidak memuatkan posting di facebooknya   tidak memuaskan hati banyak pihak kerana taktik seperti ini sudah acap kali berulang bila membabitkan penghinaan oleh  pemimpin DAP .  

Mengapa penafian ini selalu  terjadi kepada pemimpin politik seperti DAP ?

Belum pernah lagi kita lihat bila orang biasa yang menghina isu kaum dan agama  di facebook tak mengaku itu akaun facebook miliknya bila disiasat  . 



"Kami mendesak Nga Kor Ming memohon maaf secara terbuka kepada seluruh umat Islam di negara ini,"kata Razlan. Menurutnya mereka memberi tempoh sehingga habis sambutan hari raya Aidilfitri. Untuk rekod, akhir Syawal adalah pada 3 Ogos depan.
Terlajak perahu boleh diundur terlajak kata binasa ... 

Sila jawab dengan Bukit Aman nanti . 

Ahli Parlimen DAP Taiping Nga Kor Ming berkata, beliau memaafkan peserta protes dari Pemuda Umno dan Gerakan Merah yang menyertai demonstrasi terhadapnya di ibu pejabat DAP di Kuala Lumpur, semalam.
Mereka menuduh Nga tidak menghormati Islam dalam dua posting Facebook pada Hari Raya Aidilfitri, tetapi Nga berkata posting itu dibuat oleh satu fanpage tanpa izin.
"Pada bulan Syawal ini, saya akan memaafkan mereka atas semangat Hari Raya Aidilfitri bagi kelakuan biadap mereka. Tetapi rakyat harus ingat Umno tidak lagi relevan untuk menerajui negara ini.
"Mereka ketinggalan zaman dan muflis dari segi moral. Malaysia layak menikmati masa depan yang lebih baik," kata Nga kepada Malaysiakini.


Leave a Reply

Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.