CUKUPLAH BELI LOW YAT & KOTA RAYA , PERGI MARA DIGITAL - EXCO PEMUDA UMNO

on Wednesday, December 23, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments




Exco Pemuda Umno Armand Azha Abu Hanifah meminta orang ramai supaya tidak lagi membeli barangan digital di Plaza Low Yat dan Kompleks Kota Raya berikutan pergaduhan yang berlaku Sabtu lalu.
Sebaliknya, beliau mencadangkan supaya orang ramai pergi ke pusat teknologi maklumat (IT) yang baru dibuka iaitu Mara Digital.
"Kepada pengguna-pengguna, cukup-cukuplah kita ke Low Yat dan Kota Raya untuk membeli barangan digital.
"Saya cadangkan adalah baik ke Mara Digital, ia lebih baik dan selamat bagi pengguna. Insya-Allah," kata Armand di dalam Facebooknya hari ini.
Selain itu, Armand juga berkata, beliau secara peribadi tidak bersetuju dengan tindakan pihak polis yang menahan Mohd Ali Baharom atau Ali Tinju di bawah Akta Hasutan ekoran kejadian di Kompleks Kota Raya.
Katanya, pihak polis sepatutnya mengambil keutamaan terhadap kejadian penipuan peniaga terhadap pengguna yang menggunakan kekerasan di kompleks berkenaan.
"Pihak berkuasa seharusnya mengambil tindakan tegas bukan sahaja pada pekerja malah pada syarikat pengendali telefon serta pengurusan pihak Kota Raya tersebut kerana membenarkan cara ala-ala gangster dalam perniagaan," katanya lagi.


2 Responses

  1. Anonymous says:

    Puak melayu ni pun satu hal..dah tahu pun gatal jg nak p sana buat apa? Ada otak pakai...

  2. Anonymous says:

    Polis berani ke..nanti kantung tak penuh.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.