..

..

TUN M MENGAKU MAHU BEKAS TPM JADI PM MELALUI UNDI TAK PERCAYA ?

on Thursday, October 8, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 9 Comments


Akhirnya Tun M mengaku bahawa pilihannya untuk menjadi calon PM jika Najib dijatuhkan adalah seorang bekas TPM .

Kalau ikut yang pernah menjawat jawatan itu ialah Muhyiddin Yassin dan Anwar Ibrahim . Tetapi disebabkan Anwar dipenjara dan tidak lagi menjadi ahli Parlimen maka Muhyiddin adalah calon pilihannya .

Dengan cara apa mahu jatuhkan Najib dan melantik baru PM ?? 

Seperti yang Tun M selalu sebut iaitu  melalui cara undi tak percaya di Parlimen . (klik di sini ) , Ini rancangan jahat beliau menjelang sidang Parlimen yang akan dibuka pada 19 Oktober ini . 

Kalau begini punya desperado Tun M mahu jatuhkan PM melalui undi tak percaya ia ibarat mahu menjatuhkan UMNO melalui bantuan undi tak percaya oleh pembangkang . 

Jika Muhyiddin akan menjadi PM ,  percayalah ia hanya sekadar  PM  proksi kepada Tun M dan hanya akan mengikut segala telunjuknya bagi mentadbir negara.  




Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mahu melihat bekas timbalan perdana menteri menjadi pemimpin yang mengetuai negara. 

 Diwawancara majalah The Diplomat, Dr Mahathir, 90, bagaimanapun tidak menamakan pemimpin itu jika beliau bermaksud Tan Sri Muhyiddin Yassin, yang pecat oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, Julai lalu.

 Ditanya wartawan, Joyce Lee mengenai pemimpin mana yang beliau fikirkan akan menjadi perdana menteri, Dr Mahathir menjawab: "Saya rasa biasanya ia mungkin bekas timbalan presiden Umno


9 Responses

  1. Hehe...sakit perut aku... jatuhkn presiden...jatuhkn umno....hehe...

  2. Anonymous says:

    Aku pun nak bekas TPM tu jadi PM...Zahid Hamidi boleh terus jadi TPM bawah PM baru ni. Yang aku tak nak tengok jadi PM lagi adalah Lanun Negara dan AlJuburi dan kaum keluarga dia.....

  3. Anonymous says:

    Ini MAMAK Ktty Mahathir ingat ini MALAYSIA dia punya bapa punay negara kah?

  4. Anonymous says:

    sepatut nya majlis raja raja mengeluarkan ketetapan supaya bekas bekas pemimpin kerajaan supaya duduk diam dan jgn campur tangan urusan kerajaan. yang pelik nya mengapa tang 1mdb raja raja sentuh tapi tidak gst. adakah gst itu baik kepada rakyat malaysia.

  5. kau kata gst bagus , semua barang keperluan sudah naik , beli air mineral kena gst , beli baju kena gst , beli spare part kereta kena gst . kena tambah 6% lagi . lu fikir lah

  6. Anonymous says:

    Daripada boneka Tun yg jadi PM, baiklah Najib 10 kali. Boneka ini macam puppet. Tun pun semacam boneka kepada kroni2nya. Mashallah aku ini forbia dengan kroni2 Tun yg dah berpuluh tahun dan dah berbilion2 membalun wang rakyat. Lepas tu dermakan dana politik pada DAP.....Ooo hai barang dijauhkanlah...........

  7. Anonymous says:

    bodoh dh tentu la gst tu bagus bongok..

  8. Anonymous says:

    Kita memerlukan seorang pemimpin yang ada tulang belakang dan telus serta tidak menjatuhkan hukum sewenang-wenangnya sehingga anak-anak sekolah pun pandai membezakan baik dan buruk. Jangan jadi bahan lawak sudah!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.