..

..

PERSAMAAN TUN M & PAKATAN RAKYAT MENYERANG NAJIB

on Thursday, May 21, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments



Apakah ia kebetulan ? Ia sebenarnya  tidak kerana dua puak ini   mempunyai agenda yang sama iaitu pastikan Najib &   BN tumbang di PRU14 .

Adakah Najib resign dan naik PM baru  dapat menutup damage yang telah dituduh Tun M kepada UMNO & kerajaan ??

Lihatlah  isu yang diserang & dituduh keterlaluan oleh  Tun M  kepada Najib dan kerajaan hampir sama dengan apa dibuat Pakatan  .

Yang bodoh dan rugi  dalam isu ini ialah Tun M  kerana sanggup murahkan  dirinya  dengan  mengkhianati parti & bangsa & negara  sendiri hanya  kerana dia ada agenda  untuk menjatuhkan PM dan Presiden UMNO .

Rekod Tun M menjatuhkan pemimpin UMNO termasuk Presiden memang cemerlang seperti mana dia buat kepada Musa Hitam , Ku Li , Pak Lah & kini Najib .







Pembangkang pulak amat  seronok  &  bertepuk tangan sambil makan kacang  melihat gelagat  Tun  Mahathir & penyokong tegarnya  setiap hari menggila  menghentam Najib & UMNO dengan  menggunakan peluru pembangkang yang hanya tuduhan tanpa bukti  &  persepsi  hinggakan   apa yang dibuat kerajaan kini  semua tak betul .


Ini namanya kerana marahkan seekor nyamuk...satu rumah nak dibakar ....




6 Responses

  1. Anonymous says:

    Puncanya salah Najib tidak berterusterang apabila Tun tanya duit 1bilion yang kononnya disimpan dalam sebuah bank di Singapura. Dulu Najib kata wang itu sukar dibawa masuk ke Malaysia sebab peraturan Bank Negara. Penipu, hari ini dia kata duit tu bukan disimpan dalam bentuk tunai sebaliknya dalam bentuk asset apa kebendanya.....Tun lebih maklum akan kedudukan sebenarnya tapi dia tak berdaya lagi.....

  2. Anonymous says:

    dey..menang kalah bn bukan kerana tun laa...kerana rakyat lihat masalah boleh selesai dengan mudah...tapi pemimpin tak tahu macamana nak selesaikan..sebab dot...dot...dot..tun hanya tegur aje ...takkan itupun tak boleh...

  3. Anonymous says:

    Setuju. Apa yang di persoalkan Tun sama dengan Pakatan. Tapi kebetulan rakyat pun soal perkara sama. Semua orang nak jawapan. Ini bukan soal agama bangsa dan negara. Ini soal duit 20 billion++ hilang kat mana. Zaman ni kalau semua telus, tak ada hanky panky, tekan butang aje dah ada jawapan. Tak perlu pusing sana sini. Kalau telus lah...

  4. Anonymous says:

    Sejak zaman Tun Musa Hitam, Tengku Razaleigh, Anwar ibrahin, Tun Abdullah dan kini Najib bangsa melayu semakin pecah belah kerana perbuatan seorang pemimpin yang gila memerintah orang lain semua tak betul. Ini diktator namanya.

  5. Anonymous says:

    Pembangkang kata hapuskan ISA, Akta Hasutan, tapi Tun M tak setuju, yang sokong cadangan tu sape? Bukan ke Ah Jib...

  6. Melayu Selangor says:

    This Najib has got this habit of not explaining things and also letting his advisors do things according to their whims and fancy.

    Hancusssss ...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.