..

..

KANTOI ! WAN AZIZAH LUPA NAMA KAMPUNG SENDIRI DI PERMATANG PAUH

on Sunday, April 19, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments





Kesian Nenek Wan Jijah  ..itu la lama sangat menginap di Istana Segambut sampai jarang balik kawasan Parlimen dimenanginya sejak 1999.. nama kampung di Parlimen sendiri pun silap .

Restoran Pak Long Corner terletak di Kg Pelet bukannya Kg Sg Pelek

Tak pernah lagi GPB dengar ada nama kampung ni dalam Permatang Pauh .haha..

Kalau rakyat di sini merungut baru sekarang nampak muka dia , tentu sekali Nenek Jijah mana nak larat ingat kampung di kawasan pernah dia menjadi wakil rakyat beberapa penggal . 



5 Responses

  1. Anonymous says:

    kah kah kah.. lima tahun sekali balik kawasan parlimen memang le tak ingat nama kampung tu.. wayang terbaru bini alJuburi.. kah kah kah!

  2. Anonymous says:

    Tak kan tak kenal kebodohan bini kepada peliwat ni?

  3. Anonymous says:

    Dia teringat yang Permatang Pauh tu terletak kat kawasan Sepang, Selangor kot...... Selalu datang Goldcoast resort bercengkerama di sana... tapi nuar selalu sakit belakang, nenek jijah main kipas je la.... sepat kering tu...

  4. Anonymous says:

    Sg Pelek tu kat Sepang tempat P'Gay'R buat kilang proses babi yang terbesaq kat Melaya. Tu lah sebaba nya Jijah Sepet Nenek Kipas ni ingat dan ter konfuis degan Kg Pelet kat utara tu.....kihkihkih

  5. Anonymous says:

    tidak kisah, janji umno mampuss di PRK Ptg Pauh.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.