..

..

WAN AZIZAH CAKAP BERBELIT ISU HUDUD , TAK TOLAK TAPI JANGAN SOKONG DI PARLIMEN !!

on Monday, March 23, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment






Isu hudud ini terus menampakkan PKR langsung tiada pendirian dan cakap mereka memang berbelit untuk mengaburi rakyat .

Contohnya kenyataan Wan Azizah terbaru ini bahawa beliau tidak menolak hudud  tetapi sebaliknya  menyalahkan UMNO-BN .

Sebelum itu beliau pernah mengarahkan semua ahli Parlimen PKR tidak menyokong RUU hudud di Parlimen . Malah Rafizi sendiri seperti mahu menutup pekung sendiri mencabar PM dan TPM menyatakan pendirian BN  mengenai hudud

Apapun kita tunggu pendirian UMNO dan BN esok yang akan diumumkan sendiri PM mengenai hudud  . Yang pasti ia tidak berbelit seperti ular betina PKR ini ..



One Response

  1. Anonymous says:

    sbb tu tak ada dah org miskin di selangor..puiii
    lepas laki ko kaut dan dah telan kenyang2 duit rakyat..baru nak cakap..
    sape kepala rasuah d malaysia ni?
    pencacai tu pun klu x sbb duit aku rasa x ada yg ikut..
    golongan x ada kerja..tapi nak seronok je..dapat rm10 pun jdlah..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.