..

..

BRIGED KESATRIA BUAT LAPORAN POLIS FITNAH BLOGGER OUT SIDE THE BOX & MALAYSIAKINI

on Thursday, January 8, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



LAPORAN POLIS BERHUBUNG KENYATAAN FITNAH BLOGGER SYED AKHBAR ALI DAN PORTAL MALAYSIA KINI

1. Pada 1 januari 2015 semasa berada di pejabat Briged kesatria Muda Malaysia yang beralamat 2-2 jalan PJU 7/16A, Mutiara Damanasara 47810 Peatling Jaya.saya telah membaca  satu pesanan ringkas dari aplikasi whatapp yang menyatakan gambar saya melakukan kerja-kerja sukarelawan dimanipulasi dengan dan disebarkan di internet

2. Saya menerima satu link dan url http://syedoutsidethebox.blogspot.com yang bertindak sebagai tukang sebar dan manipulasi gambar saya. Laporan berita yang dibuat ini adalah palsu dan berniat jahat dan juga mengakibatkan persepsi negatif, salah tanggapan dan tuduhan yang tidak baik terhadap saya ,Briged Kesatria Muda Malaysia,YAB Perdana Menteri Malaysia & DS Ismail Sabri Yaakob.

3. Antara petikan blog itu berbunyi " sesetengah dungu telah membuang Wang untuk mencetak Penanda dengan wajah Perdana Menteri dan Pertanian Asas Tani. Ia akan menyebabkan terpaksa bayar lebihan pekerja untuk kerja-kerja menampal" Sedangkan kenyataan sebenar adalah berlainan.

4. Gambar dan kenyataan tersebut kemudiannya telah  disensasikan oleh Malaysiakini dengan beberapa artikel yg tidak benar dan bohong hingga mnyebabkan 'viral' dan tanggapan yg salah dalam masyarakat.

5. Laporan ini dibuat kerana saya menyangkal kenyataan yg dibuat Syed Akhbar Ali dan Malaysiakini dalam portal mereka kerana mereka telah menyebar fitnah yang telah menjatuhkan maruah dan tanggapan masyarakat yang salah terhadap saya.

6. Laporan ini juga dibuat untuk tindakan mahkamah dalam menuntut keadilan bagi membersihkan nama saya, Briged Kesatria Muda Malaysia,YAB Perdana Menteri Malaysia @ Ds Ismail Sabri Yaakob.


One Response

  1. Anonymous says:

    Akhirnya.....ada juga yang saman mereka ni. Sudah melampau sangat!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.