..

..

RATU DAP MELAYU AMBIL KESEMPATAN BANJIR UNTUK CARI PUBLISITI ?

on Monday, December 29, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 11 Comments






Pelayar media sosial menganggap kehadiran bekas calon DAP PRK Teluk Intan, Dyana Sofya ke Pantai Timur sebagai sekadar mahu mencari publisiti murahan.

Disaat pemimpin politik lain berlumba-lumba untuk membantu mangsa banjir, Dyana serta rakan-rakan beliau hanya sibuk bergambar untuk dimuat naik ke laman sosial.

Ramai mennyifatkan tindakan Dyana serta rakan-rakannya tersebut jelas menunjukkan mereka hanya mahu menaikkan populariti diri serta parti pembangkang dengan mempergunakan keadaan banjir. - Utaranews.com


11 Responses

  1. Anonymous says:

    Harapnya pihak blogger dapat menghebahkan kepada semua NGO yang hendak beri bantuan supaya menyelaraskan dengan Pusat Kawalan Operasi Bencana yang diketuai oleh Pegawai Daerah yang berkenaan melalui Setiausaha Keselamatan Daerah supaya tidak timbul kejadian seperti tahun lepas di mana ada kampung yang dapat bantuan sampai 4 ke 5 kali, tetapi ada kampung yang hanya dapat bantuan JKM sahaja hingga menyebabkan rasa tidak puas hati kepada kerajaan kerana menyangka bantuan NGO itu adalah bantuan dari kerajaan.

    Semoga para NGO dapat memberikan kerjasama kepada pihak Pusat Kawalan Operasi Bencana untuk mengelakkan rasa tidak puas hati di kalangan mangsa yang hanya melihat orang lain saja dapat tapi dia tak dapat.

    Ini bukanlah untuk pihak Pusat Kawalan Operasi Bencana nak merampas bahan itu dari pihak NGO, tetapi untuk penyelarasan supaya tidak timbul isu rasa tidak puas hati di kalangan mangsa yang ketinggalan.

    Ini disebabkan NGO tidak mempunyai maklumat kawasan mana yang dah dapat sampai dua tiga kali, dan kawasan mana yang tak dapat lagi, hanya dapat dari JKM sahaja.

    Oleh itu, berilah kerjasama untuk memudahkan kerja. Sekian, terima kasih.

  2. Anonymous says:

    Nasib rambut tak sangkut kat wayar letrik tu dik......kejung rambut....

  3. Anonymous says:

    Gi sana amik gambor..balik KL???? mana bantuannya DAPIGS oiiii....

  4. Anonymous says:

    Ratu apa. Barua DAP.

  5. Anonymous says:

    Anjing2 kit siang memang macam tu perangai diorang. Hanya anjing2 yang biadap dan kurang ajar je boleh join geng kit siang.

  6. Anonymous says:

    'anak' khir johari tak ikut sama ke?

  7. Anonymous says:

    Berapa juta ringgit yg mereka bawa utk disumbangkan kpd mangsa banjir.

    Atau saja nak tayang muka dgn body?

  8. Anonymous says:

    walaupun se-bangsa dan se-agama, tapi berlainan.....demi politik

  9. Anonymous says:

    Boleh gelarkan mereka.....

    TIGA MUSIBAT AGONG!!!!!!!

  10. Anonymous says:

    3 ekor Anjing dan Babi Kit Siang!!!!

  11. Anonymous says:

    3 betina Sial amek gambar dan muat naik pat Laman So"Sial" !!!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.