..

..

PERWAKILAN PROTES PEMILIHAN TAK TELUS , KONGRES WANITA PKR LENGANG ??

on Friday, August 22, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 7 Comments



Persidangan Kongres Nasional Tahunan Wanita PKR yang berlangsung pagi ini di sini tidak mendapat sambutan apabila hanya sebahagian tempat disediakan yang dipenuhi perwakilan.

Ketua Wanitanya, Zuraidah Kamaruddin dalam ucapannya menyifatkan masih ramai lagi perwakilannya yang sesat di dalam Stadium Malawati.

"Wanita diberi ruang yang besar di sini.

"Saya difahamkan ramai yang masih sesat dalam stadium ini. Kena cepat-cepat ya penuhi kerusi yang ada," katanya ketika memberi ucapan, hari ini.

Sementara itu, berdasarkan perhatian Sinar Harian Online, setakat jam 9.45 pagi hanya sebahagian kerusi yang disediakan penganjur dipenuhi perwakilan.

Mengikut tentatif program yang disediakan kepada media, pendaftaran perwakilan telah bermula sejak 7 pagi tadi sehingga 9 pagi.

Kemudian diikuti ucapan Ketua Wanita Keadilan dan ucapan perasmian Naib Presiden Keadilan, Nurul Izzah Anwar.


7 Responses

  1. Anonymous says:

    Itu tanda-tanda PKR menuju kehancuran. Masih nak berharap kpd mrk? Hentikanlah usaha yang sia-sia itu.

  2. Anonymous says:

    PKR dah buleh TUTUP KEDAI...!!

  3. Anonymous says:

    Kah kah kah kah...nampak gaya macam orang dah takde masa nak layan mendengar ucapan jijah sepat kering ataupun anak betina sundal sekor tu, si ijjah.

  4. Anonymous says:

    Parti Kian Reput menuju zaman gelap. semuanya hasil onar tuan KETUM mereka sendiri....heheh

  5. Anonymous says:

    dah kosong msh nak nak banga kata ramai hadir..klu ramai hadir nape bagi alasan sesat dalam stadium...besar betul stadium ni blh sesat lama tak jumpa tempat bersidang...alasan cam haram..busuk mcm org yg bagi alasan tu..

  6. Anonymous says:

    Tiada guna pun nak dengar pembohongan.Maka tak payah hadirlah.

    Rakyat sedang berkabunglah.Bodoh juga PKR ni.Tundalah majlis sejam dua.

  7. Anonymous says:

    lagi cepat terkubur lagi baik, reformasi lubang taik...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.