..

..

PASSPORT DAH CUKUP BUKTI MALAYSIA NEGARA ANTI ISRAEL ZIONIS !

on Monday, July 14, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




Tiada Negara yang seberani Negara Malaysia

 1. Ini bukan kata aku tetapi kata dari seorang rakan dari Sepanyol. Kenapa dia kata macam tu? İtu semua selepas dia belek-belek passport aku dan dia sangat terkejut bila dia terbaca 'Passport ini sah digunakan disemua Negara kecuali İsrael.'

 2. Katanya. "Eh saya tak pernah tengok passport yang macam ni. Malaysia benar-benar anti İsrael. Saya boleh katakan tiada Negara yang seberani Negara Malaysia!"

 3. Rakan-rakan Palestin pula kebanyakan daripada mereka sudah tahu perihal passport Malaysia. Bagi mereka yang baru tahu, berpusu- pusulah ambil gambar dan share di Facebook. Kata salah seorang dari mereka "Di Palestin kami tak boleh sebut nama Malaysia sesuka hati apatah lagi kalau askar İsrael ada sebab mereka sangat sensitif dengan Negara Malaysia. Kebencian mereka terhadap kalian (malaysia) membanggakan kami warga Palestin!"

 4. Seoang rakan Jordan aku mengatakan bahawa tiada langsung di dalam mana-mana passport negara Arab yang berani tulis macam ni sebab mereka takut dengan İsrael. Tapi Malaysia bukan Arab pun Negara pun jauh tapi jauh lebih berani dan kuat daripada Arab sendiri.

 5. Dan yang paling tak boleh blah seorang rakan aku dari Libya mengatakan sesuatu yang keterlaluan bagi aku iaitu "Saya rasa seolah-olah Nabi Muhammad bukan dari Arab tapi dari Malaysia sebab kami tengok orang Malaysia jauh lebih sayang İslam dari orang Arab sendiri"

 6. Demi Allah yang memegang urat jantungku, ini semua bukan rekaan tetapi inilah yang aku lihat dan dengar ketika di Turki. Sedangkan orang Turki pun kibarkan bendera.-Ketua Pengakap BBCD


3 Responses

  1. Anonymous says:

    tapi minyak sawit boleh pula pegi sana. Malaysia rakan niaga Israel ke15 terbesar didunia.
    kalau dilarang pun, masih boleh pegi sana. bila kat imigresyen sana, suruh cap entry kat kertas kosong, jgn kat paspot. bila kluar suruh cop kat kertas yg sama. bila dah keluar, buang je la kertas tu.

  2. Anonymous says:

    Memang benar bro..cuma orang orang PAS saja yg buta mata dan hati..masih tak berpuas hati dgn tindakan kerajaan..passport ada tapi mata buta tak reti nak baca yg tertulis larangan tersebut..

  3. Anonymous says:

    saifuddin bulan.. si tukang wat citer tu pn dh minta maaf pada FELDA kerana fitnah tinggal pas..pis..pus..dan haramkah yg terkuntang kanting nk menjawap kat mahkamah.. sah2.. pembohong.hang tak tahu lg ker anon 10.30.. cian..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.