..

..

LALUAN UDARA BERISIKO : KETUA PEMUDA PAS LAGI HEBAT DARIPADA RISIKAN RUSSIA !! #MH17

on Friday, July 18, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 11 Comments


Dangkal sungguh pemikiran otak KP  Pemuda PAS yang hanya tahu menyalahkan MAS kenapa guna laluan berkenaan . Sensitif la sikit dalam tragedi dan janganlah hanya menyalahkan krew MH17 & MAS .

Sebelum ini DS Hishamuddin telah menjawab isu laluan berkenaan yang ia  didapati selamat  (klik di sini)

Hari ini Menteri Pengangkutan DS Liow Teong Lai juga mengesahkan di sidang media sebentar tadi IATA telah   nyatakan 15 daripada 16 pesawat guna laluan udara yang digunakan oleh MH17. Tiada arahan saat akhir agar guna laluan lain.Semua berada dalam keadaan baik sebelum kejadian.

Ini bermakna laluan udara itu dibenarkan dan 16 pesawat penerbangan lain pun guna. Tak timbul soal laluan itu tak boleh dilalui. 

Jika PAS begitu pakar menyatakan ia laluan berisiko untuk semua penerbangan  , mengapa pesawat khas Presiden Russia juga menggunakan laluan berkenaan ?  

Itu membawa seorang pemimpin utama dunia dan jika berisiko sudah tentu akan diubah laluan !!  

Tak kan KGB   tak menyedari ancaman di laluan berkenaan lebih awal . 

Ini bermakna Pemuda PAS lagi pakar tentang laluan berisiko dan ancaman berbanding perisik KGB Russia ... 






11 Responses

  1. Anonymous says:

    Pas ini takde kerja...menyakit kan hati orang !!!!!

  2. Anonymous says:

    Bangang

  3. Anonymous says:

    Tengok kan muka pon dah aku sakit hati! Konon hebat sgt! Sama la mcm syed akbar ali @ outsidethebox! Segalanya huduh klau org lain!

  4. usin says:

    Bila dh terbang diudara bermakna sudah berisiko. Kalau kereta masuk longkang, harapan penumpang hidup masih tinggi, kalau pesawat yg terhempas apa risikonya? Terlalu bijak mengalahkan KGB...puiiii!!!

  5. Anonymous says:

    fokus pd isu dalaman sudahlah.awak tu tak layak nak bersuara pun. Klu takat copy komen org lain keluar aje dr politik.

  6. Anonymous says:

    Sengall

  7. Anonymous says:

    Apa yang boleh diharapkan dari keldaian PR ni.......kerja keldaian ni ialah menarik pedati tuan dia.....

  8. Anonymous says:

    PAS memang selalu bangang bila mengomen ,

  9. Anonymous says:

    Pas ni x pernah memerintah negara..jd memang dia orang tidak tahu apa2...ternak kambing janapari pun gagal macamana nak perintah negara.

  10. Anonymous says:

    Kalau Presiden dia pun kena saman 2 juta sebab buat kenyataan tak pakai otak, apa tah lagi ikan tongkoi macam bahlul ni.

  11. Anonymous says:

    Sape la pilih org ni

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.