..

..

REMAJA OKU : MENTERI KAK ANI BIDAS TUDUHAN MELULU WARDINA SALAHKAN KERAJAAN

on Tuesday, June 24, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments



Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Rohani Abdul Karim membidas kenyataan artis dan pengacara, Wardina Safiyya kononnya kerajaan memandang ringan kes remaja kurang upaya, Muhammad Firdaus Dullah, 15.

Katanya, kerajaan sebenarnya telah mengambil langkah-langkah sewajarnya bagi memastikan keperluan remaja berkenaan dipenuhi.

"Malah, agensi kerajaan iaitu Jabatan Imigresen yang menemui remaja itu di dalam rumah berkenaan," katanya di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE




*** Wardina ni kalau rasa syok salahkan  kerajaan je segala isu  ...PRU14 masuk tanding dan berdebat di Parlimen .



6 Responses

  1. Anonymous says:

    Jangan komen betina perasan pandai ni nanti ada bekas mufti bela kenyataan dia. Bodoh sombong

  2. Anonymous says:

    Spesis pandai bercakap macam ni sebab perasan bagus. Wajar sendiri pergi bantu senyap2 dan jangan asyik salahkan orang lain. Wardina jadi teladan lagi bagus.

  3. Anonymous says:

    Dia kan agungkan Australia tanah tumpah darahnya. Acheh pun dia dah malu nak mengaku skrg. Patut angkut dia letak gombak,kampung acheh.

  4. Anonymous says:

    Pn wardina, rasanya anda ni dah terjah x bagi salam. Sesuka hati je tuduh2 krjn besalah yg bukan2. Len kali kaji dulu isi cerita jgn sb ghairah nk tunjuk prihatin kt satu dunia, org x besalah yg disalahkan plak. umum mengetahui anda seorang yg cerdik pandai tp dgn becakap tanpa usul periksa menunjukkan anda sorang yang kurang cerdik & x brapa pandai. Dah terang2 dlm isu ini ibu kandung budak ni yg mengurung dia dr pandangan umum & ibu dia jgk mengaku x tahu bagaimana nk minta bantuan JKM, jd salah kerajaan jgk kh wahai pn wardina. becakap jgn ikut sedap mulut krna anda merupakan org yg terpelajar. Pike dulu sblm becakap & menuduh, kelak diri sendiri yg haru-biru malu.

    Cthnya mcm ni : katalah anda jiran sebelah rumah adik firdaus ni ttp anda x tahu menahu langsung ada anak oku kt sbelah rumah anda sb ibu dia menyorokkan dia di situ tanpa pengetahuan anda. Tiba2 bila terbongkar cerita, seluruh masyarakat menyalahkan anda jiran sebelah rumah yg besalah sb x tlg anak oku tu dr di beri penjagaan dan kebajikan yg sewajarnya. Apa yg anda akn rasa??? Tentu anda akan rasa sedih dan terkilan bukan, sb anda x tahu apa2 tiba2 telah dipersalahkan oleh suma pihak. Cubalah pike dengan sewajar-wajarnya. Begitu jugalah dengan apa yg berlaku skrg ni anda telah menyalahkan pihak krjn yg x tahu menahu apa-apa ttg kewujudan anak oku itu!
    Sebagai rakyat Malaysia yg telah menuduh & memalukan krjn sendiri sehingga sebegitu rupa anda wajar memohon maaf secara terbuka kepada kerajaan Malaysia dan seluruh rakyat Malaysia di atas kelancangan anda itu.

  5. Anonymous says:

    sangat setuju dengan anon 11.59pm

  6. Anonymous says:

    Kerajaan boleh saman dia tak?

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.