..

..

INSAN SELAMATKAN REMAJA OKU VS WARDINA YANG HANYA PANDAI CAKAP !

on Wednesday, June 25, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 14 Comments



Anda nilaikan lah sendiri luahan   insan yang menyelamatkan remaja OKU yang malang ini dengan sikap Wardina yang hanya pandai bercakap dan menyalahkan kerajaan .



14 Responses

  1. Anonymous says:

    wahai wardinagunakanlah ilmu psikologi anda supaya masyrakat malysia sedar bahawa ibubaoa tidak patut malu untuk mengakui bahawa anak mereka adalah oku dan membuat rujukankepada pihak kesihatan dan badan berkenaan bagi mendapat bantuan sewajarnya..bukannya salahkan kerajaan kerana kerajaan itu adalah masyarakat itu sendiri

  2. Anonymous says:

    Mintak maap laaa..... aku mmg geli dgn apa nama bdak tu... wadina....

    Alahaii......

    Loyaa tekak.....

  3. Anonymous says:

    Wardina, bodohnya engkau, selalu melalut...tak kena tempat kau balun. dah sasau agaknya.

  4. Anonymous says:

    /Users/haziph/Desktop/10462470_710118989059914_83675292563931099_n.jpg

  5. Adriany says:

    Perempuan Aceh ni meroyan sejak tertangkap menyokong Pakatan Rakyat dan akhirnya di tamatkan kontrak bersama Media Prima - TV3 sebagai pengacara. Kontrak nya bersama dengan Lady's Choice juga telah ditamatkan atas sebab sebab tertentu yang beliau sendiri dapat menjawabnya. Muhasabah diri lah wahai Wardina

  6. Anonymous says:

    Wardina ni budak yg perasaan lawa..zaman dia dah berlalu..perasaan bagus..jgn dilayan..jgn bagi publisiti sgt..suka buat sensasi supaya org terus ingat dia..tapi lebih menyerlahkan kebodohan diri..sengal..

  7. Anonymous says:

    Wardina, sHUT UP!!! just shut up, will you!. Last time i wasn't even yr fan, now i'm losing my respect on you. peope like you are bersepah around me, you and yr so-called da'awa movement. if u'r sincere, you won't even say anything ....JUST DO IT. DO NOT HV TO SHHHHHOUT about anything....plzzzz!!!

  8. Anonymous says:

    Orang yang selalu berfikiran singkat memang macam tu. Tahu bercakap tapi semuanya kosong.

  9. ala orang setakat belajar sampai SPM ja mcm nilah perangai...baru pakai TUDUNG dah macam2 dia tegur KONON2NYA DIALAH YANG TERBAIK TIDAK PERNAH BUAT SILAP!... CUMA KELEBIHAN DIA DAPAT KELUAR NEGARA KENAPA TAK GUNAKAN DUIT ITU UNTUK MEMBANTU GELADANGAN DI SEKITAR KL UMUMNYA PADA SEBELAH MALAM? CERMIN DULU AWAK DULU PUN BUKANNYA ELOK SANGAT DAH NAK SOKONG PEMBANGKAN CAKAP JA TERUS TERANG MANA TAHU DAPAT JADI CALON...ITUPUN KALAU BOLEH!!! PUI!!!

  10. Anonymous says:

    Wardina ni terlalu pandang sengkek terhadap kerajaan dan kakitangan kerajaan jadi saya cadangkan Wardina ni keluarlah dari Malaysia sebab dia tak mensyukuri hidup di Malaysia yang aman sentosa di bawah pimpinan kerajaan yang ada...pergilah...mana kau suka Ostolia? German? Aceh?...pergilah....

  11. Anonymous says:

    ooooo gitu ka????

  12. akus says:

    budak tu cadangkan tingkatkan servis kerajaan kepada golongan oku,itu adalah perkara baik,apa masalahnya

  13. Anonymous says:

    Akus. Mmg tingkatkan servis tu baik. Yg org malas dgn wardina ni segala bala disalahkan kjaan. Kalau dah maknya sendiri pun x bgtau kjaan utk bantuan nak tlg mcm mana. Kjaan tu terdiri dr manusia2 biasa bkn tuhan boleh tau sapa sakit, oku, nak mati dsbnya. Yg dia merepek bab kawan dia kat ostolia tu lg bodoh. Sbb kwnnya kat ostolia tu bgtau siap2 pd kjaan so senang la nak diberi bantuan ke apa. Tp kes budak oku nilai tu lgsg x tau apa citer. Nasib baik org kjaan jmp. Dan lps tu alhamdulillah dibagi bantuan. Skrg aku nak ty kau. Fungsi mak bapak ni tau main ngan buat anak je ke? Bila dpt anak oku dibiar smp najis naik atas kepala. Kjaan jgk ke yg kena cebok berak budak tu hari2? No wonder dah makin byk mak bapak yg lps tangan sbb ada watak2 selebriti mcm wardina yg talakan kesalahan pd kjaan. Bkn mak bapaknya.

    jentayu

  14. Anonymous says:

    anonymous June 26, 2014 at 10:12 AM
    bapak ko bodoh ar..asal x puas hati dgn kjann suruh keluar dari malaysia, ko ingat malaysia nie abah ko punye..perangai mcm sial, sia2 je mak ko beranak kan ko la

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.