..

..

TUDIA !! ANAK MELAYU UMNO MENGAMUK REMPUH MASUK DUN CARI SI RAYER CELAKA BANGSAT !!

on Wednesday, May 21, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments



Mana pi RAYER  CELAKA ,, RAYER BANGSAT  ?? 

Kita nak jumpa dia ..kalau berani cakap depan kita celaka itu ..""

Itu lah kemarahan lebih 50 orang Pemuda UMNO dan NGO Melayu yang berang dan terguris dengan kata-kata UMNO CELAKA oleh Adun DAP Rayer haramjadah  di dalam sidang DUN P.Pinang semalam disiarkan di Buletin Utama TV3. 

Diketuai Naib Ketua Pemuda UMNO P.Pinang , Sdr Jasmin Nordin dengan  beberapa orang pemuda berjaya merempuh masuk ke dalam Sidang DUN bagi mencari Rayer bangsat ini tetapi dikhabarkan beliau telah lari dan tiada di dalam bangunan ini . 

Polis telah dikerahkan selepas dan berjaya mengawal keadaan .  

 Selepas Sdr Jasmin dibenarkan masuk berjumpa dengan Setiausaha Speaker DUN serta campurtangan Ketua Pembangkang YB Datuk Jahara Hamid & YB Farid Saad yang memujuk kepada peserta bersurai ,  difahamkan esok pagi akan  arahan DUN supaya Rayer memohon maaf dan menarik balik gelaran UMNO CELAKA ini di dalam dewan .

Pemuda UMNO P.Pinang dan beberapa rakan NGO akan turut hadir juga pada jam 8.30 pagi esok bagi melihat sendiri samada Rayer akan memohon maaf atau tidak .

GPB salute kepada  anak Melayu P.Pinang  hari ini yang berani & ada teloq   keranan merempuh masuk ke dalam DUN kerajaan regim DAP semata-mata nak mencari RAYER BANGSAT ini kerana kurang ajar gelar semua ahli UMNO & orang MELAYU  CELAKA .

Jangan ingat mereka ada imuniti DUN , ADUN2 bangsat  DAP ini  boleh maki  dengan kata-kata kesat kepada orang Melayu sesuka hati .  

DAP MEMANG RASIS BANGSAT !!!













.







Walaupun berang dengan Rayer haramjadah  , tetapi arahan pihak POLIS sentiasa
dipatuhi . Polis pun orang Melayu dan kita tak mahu kerana bangsat DAP 
ini buat kita sesama Melayu gaduh . 

thank you abang Polis !!




4 Responses

  1. Anonymous says:

    rayer babi..

  2. Anonymous says:

    Polis melayu jangan jadi bodoh.ORANG MELAYU pun jangan jadi bodoh. MELAYU BODOH yang sokong DAP tu patut bukak mata.
    SULTAN KEDAH memang sepatutnya ambil balik PULAU PINANG. Jangan jadi seperti JOHOR yang telah terlepas Singapura dan baru baru ini Pulau Batu Putih.
    Saya bukan orang Malaysia tapi saya MELAYU. Saya ISLAM. ALLAHUAKBAR!

  3. Anonymous says:

    PUKIMAK BABI PUNYA PARIA !!

  4. Anonymous says:

    Apa yang peliknya ialah si Raver cakap UMNO celaka. Orang umno pula kata si Raver cakap melayu celaka.

    Nanti dulu.

    UMNO = parti politik.

    UMNO = bukan bangsa.

    UMNO tidak sama dengan UMNO.

    Bila si Raver cakap UMNO CELAKA itu bermaksudla UMNO la yang CELAKA. Tiada kaitan dengan mana2 bangsa pun. Sebab dalam UMNO selain dari melayu pun ada juga. Geng2 bumiputera Sabah dan Sarawak pun boleh masuk UMNO walaupun mereka bukan berbangsa melayu.

    Haha.

    Kemudiannya mereka pun berdemo bagai di hadapan bangunan persidangan DUN di Penang pada petang semalam.

    Dan ketika sedang galak berdemo tetiba mereka merempuh halangan berpagar itu. Lihat video kat bawah. Video kat bawah adalah merujuk kepada kejadian awal sebelum pagar dirempuh oleh penyokong2 UMNO.

    Pukimak dia? Dewan yang mulia? Jangan cabar melayu? Jangan hina melayu?

    KAH KAH KAH

    Hadoi la. Kalau sekadar datang nak mencarut2 dan menjerit bagai baik tak payah. Betul2 memalukan la korang neh. Korang neh dah jadi suami orang, bapak2 orang dan mungkin juga pemimpin2 orang. Bayangkan bila korang mencarut macam orang gila? Tak rasa memalukan ke oi?

    Kemudiannya. Geng2 UMNO yang berjaya merempuh halangan berpagar terus memasuki persidangan DUN untuk berbuat kacau.

    Ini adalah gambar2 selepas rempuhan. Polis bertindak dengan sangat 'luar biasa' daripada apa yang selalunya pembangkang 'sebenar' alami di negara neh.

    Woahh..

    Senang2 aje pembangkang di Penang menceroboh masuk ke persidangan DUN. Maknanya kawalan di persidangan DUN Penang takde la ketat mana. Di satu sisi yang sihat pula, kepelbagai rakyat yang berlainan idelogi bebas menyatakan pendirian dan pandangan masing2.

    Cuma kat sini aku nak sentuh sikit. Kalau nak mengamok setakat orang cakap UMNO celaka, DAP celaka, BN celaka, PR celaka memang tak la kan. Buang masa je semua tue.

    Baik aku rempuh parlimen untuk lawan isu2 yang menindas rakyat. Isu2 yang babitkan hak2 rakyat. Macam isu GST. Isu penyelewengan. Rasuah. Harga rumah. Cukai mahal. Kos sara hidup. Yang tue aku sanggup rempuh parlimen. Untuk hak2 kita. Isu2 yang lebih patut difikirkan. Isu2 yang lebih patut diperjuangkan. Aku tak menolak andaian bahawa suatu hari nanti parlimen Malaysia akan dilanggar oleh rakyat. Namun bukan tujuan untuk maki hamun ataupun mengamuk atas isu remeh temeh. Sebaliknya untuk nyatakan pendirian rakyat. Ketegasan rakyat. Apa yang kami mahu pemimpin faham tentang kami. Apa yang kami mahu pemimpin buat supaya rakyat2 seperti kami tidak lagi dihimpit dengan polisi2 yang menindas rakyat dari kesemua sudut. Parlimen. Ataupun Putrajaya. Aku bagi bayangan. Perkara itu mungkin boleh berlaku di negara ini dalam suasana rakyat bergelut untuk teruskan kehidupan sehari2 mereka. Dan andaikata kejadian rempuhan itu berlaku pula dari sisi rakyat, moga2 tiadalah rakyat Malaysia yang lain bodoh2 pergi jadi punching bag untuk bekap pemimpin2 negara pula.

    lagi cerita lanjut dan terbaik dari amenoworld

    http://amenoworld.blogspot.com/2014/05/kronologi-lengkap-kejadian-rempuhan.html

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.