..

..

ISMA TERUS BUAT ULTRA KIASU PERTIKAI HAK KEISTIMEWAAN MELAYU & ISLAM PANAS TELINGA !!

on Friday, May 9, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 10 Comments




 Ikatan Muslimin Malaysia (Isma) menegaskan orang bukan Islam perlu mengetahui batasan mereka dan tidak seharusnya mempertikaikan hak keistimewaan yang dimiliki kaum Melayu dan Islam di negara.

Presidennya, Abdullah Zaik Abdul Rahman berkata, golongan tersebut juga tidak boleh mencampuri urusan bangsa Melayu dan Islam terutamanya mengenai cadangan pelaksanaan hukum hudud.

Beliau berkata, selama ini, golongan bukan Islam yang dilabelkan sebagai pendatang di negara ini, sudah diberikan peluang sepenuhnya dari aspek sosiol ekonomi di negara in.

"Orang Melayu dan Islam di Malaysia mempunyai hak untuk menyatakan kehendak mereka dan menentukan rupa bangsa serta masa depan negara tanpa boleh dibantah oleh mana-mana kaum pendatang di negara ini," katanya pada sidang media di pejabat Isma di sini, Jumaat.

Ketika ditanya sama ada bangsa lain tiada hak untuk menyuarakan pandangan mereka, Abdullah berkata mereka telah diberikan hak untuk bersuara dan jaminan kesejahteraan sejak


** Syabas ISMA  yang semakin lantang bersuara pertahan hak keistimewaan Melayu & kesucian Islam yang terus dipertikaikan bukan Islam yang chauvinis & ultra kiasu.  

Memang kaum Cina di negara ini adalah penceroboh/ pendatang dan ini tercatat dalam sejarah yang tidak boleh diubah . 




10 Responses

  1. Anonymous says:

    Sokong penuh supaya seluruh penceroboh ini dihalau keluar. Cina adalah PENCEROBOH Tanah Melayu. Halau mereka kembali ke Tanah Besar China dan hauskan hak mengundi dan bertanding di Parlimen atau Dewan Negeri, tutup dan hapuskan Semua Sekolah Cina@Penceroboh. Kuatkan Islam, Melayu Islam, Raja raja Melayu dan Bahasa Melayu.

    Penceroboh adalah sebab:-
    1. Agama Islam dipermainkan
    2. Bahasa Melayu dirosakkan - Mereka masih mengagungkan Bahasa Inggeris
    3. Raja-raja Melayu mahu dihapuskan (walhal Penceroboh ini tidak pernah menderita pun akibat Ketuanan Melayu)
    4. Merosakkan ekonomi Orang Melayu
    5. Menghalang Orang Melayu membeli rumah dan seterusnya menguasai majoriti undi satu satu kawasan dengan masyarakat Penceroboh.
    6. Tidak Menghormati Tuan punya Negara Malaysia
    7. Lebih Cina daripada Cina di negara China dengan sibuk membuka sebanyak banyak sekolah aliran Cina dengan sejarah China dan Bahasa China sebagai matapelajaran utama.
    8. Membunuh ekonomi orang Melayu dengan pengambilan warga asing.
    9. Merosakkan institusi kewangan Melayu dengan mengawal aliran wang masuk ke Negara.
    10. Mereka adalah kafir laknat yang melawan perintah Allah dan Rasul Allah, makan binatang haram, makan babi dan tidak hormat bulan Ramadhan.
    11. Tidak hormat undang-undang negara dan keputusan Mahkamah dalam isu Nama Allah.

    Apakah bangsa kafirun ini yang anda mahukan jadi pemimpin? Ini negara kita, MALAYsia bukan CINAsia. Hapuskan Penceroboh, halau Penceroboh!

  2. Anonymous says:

    Adakah mereka akan senang (kaya) contoh org2 kiasu yg kaya ini kalau mereka duduk dinegara cina.rasanya tidak so bagitau mrk berterima kasihlah pd malaysia yg menjadikan mrk kaya...hormati lah tuanrumah yg begitu bertoleransi

  3. Anonymous says:

    Alhamdulillah..inilah pemimpin melayu yg dinantikan berani bersuara.. jelas jati diri melayunya amat tegas dan berkaliber takut hanya pada allah bukanya
    takut hilang undi.

  4. Anonymous says:

    Tabik! Sokong!

  5. Anonymous says:

    Ganti je bang Jib dgn Muhyidin lagi baik dah jenis telor kcut pui!

  6. Anonymous says:

    sokong anon 5.06pm...full support 101%.. GET LOST CHINESE.

  7. Anonymous says:

    Portugis datang, Portugis balik,... Belanda datang, Belanda balik,.. British datang, British balik... Jepun datang.. jepun Balik.. cuba tanya pada pecacai yang British bawa nie, lu apasal tak mau balik?... olang sutak kasi tumpang aaa... lu buat la caler menumpang laa .. apasat mau jadi bangsat?....

  8. Anonymous says:

    الحمدلله saya bersyukur masih ada org mcm saudara abdullah zaik abd rahman. Kalau apa2 berlaku pada saudara kita ni. Sanggup x kita berdemo menuntut agar dia x diapa2 kan?
    Jgn lupa semua. Paria pun sama mcm cina. Hidup isma hidup abdullah zaik

  9. Anonymous says:

    Aku dah lama tunggu org mcm abdullah zaik ni!!. Aku sokong 100%

  10. Anonymous says:

    Kenyataan macam ini...ditunggu bukan tolak ansur lagi kerana banyak dah kita hilang ke tangan mereka.Aku sokong ,baru aku kenal ISMA sebab kenyataan Abdullah Zaik....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.