..

..

DEMONTRASI #GST GAGAL , MELAYU MACAI PR SAHAJA TERUS JADI BALACI TURUN JALANAN !! @NajibRazak

on Thursday, May 1, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments


3.15 pm -  Kehadiran pemimpin agong MACAI di demotrasi GST   iaitu Anwar Ibrahim yang dinantikan sejak tengahari tadi akhirnya muncul bersama isteri Wan Azizah dengan diiringi bodyguard yang agak ramai .

Pastinya setelah muncul manusia ini , himpunan GST terus bertukar himpunan mempejuangkan seorang peliwat yang tak lama lagi akan merengkok di penjara . Laungan " Reformasi " & pelbagai cacian kepada Najib -Rosmah akan lebih kuat di jalanan .







Setakat ini jumlah kehadiran peserta demontrasi dianggarkan hanya 10 ribu orang berbanding jeritan sang penipu Mat Sabu yang mengwar-warkan seramai 100 ribu orang !!







Kalau setakat macai  penuh di jalan berdepan Bangunan Sultan Abd Samad , jangan nak bohong la Mat Sabu woi seramai 100 ribu .

Lagi pun 10 ribu peserta yang majoritinya MELAYU PR yang dianggarkan 97 % hadir tidak menggambarkan keseluruhan 27 juta rakyat MALAYSIA . 

Persoalannya , di mana penyokong PR dari kaum CINA & INDIA hari ini ??

 Adakah Melayu PR je marah pasal GST ini ?? 

Atau Melayu PR je ditugaskan   menjadi balaci demontrasi jalanan setiap kali diadakan ?? 

Malang sungguh ....kaum Cina DAP seronok pergi bercuti sana sini bersama keluarga tapi Melayu PR kena heret anak di bawah panas terik bantah GST !!










Tajam betul  trojan  macai PAS seekor ni ..








1 MEI cuti umum orang bawa anak-anak p bercuti bukan pi berdemo
ditengah panas terik ...bodoh punya bapak !!






mak dan anak sama naik ....macai2 PKR tunggu apa lagi ..



Cukai itu neraka  ..ostat mana ajar ni ?? 





6 Responses

  1. Anonymous says:

    kita yang boleh berfikir wars, mari lah terus melawan kebodohan melayu yang berkumpul itu melalui lawan blogger ni,.. paham ke budak budak tu apa GST, dan mengapa Negara banyak guna GST, mereka berkumpul kerana bodoh berlipat ganda nak sokong peliwat, mak cik zizah tu terpaksa ikut suami walupun tahu suami lebih teruk dari buaya darat...oh rakyat Malaysia, bangsa melayu, sedarlah apa yang kamu buat itu di kutuk dan di keji bukan di puji, kalau kamu betul, .. tentu cina , gelap,bai, semua bangsa akan sama keluar menentang GST,..kenapa kamu tak sokong hudud kalau kamu benar benar melayu islam..belajar lah dari orang yang lebih waras dari anwar untuk kebaikan diri kamu...kamu semua tahu anwar peliwat, anwar penipu, munafik, ilmu setakat taraf tin kosong, kenapa kamu tidak mahu memikir..

  2. Anonymous says:

    Bodohnya melayu melayu ni...kalu setakat meniaga nasi lemak, nasi campur, kuih kuih..goreng pisang,cucur kodok...buat letih nak demo pasal GST..
    yg kaya cina cina yg ada gedung besar besar...bukan niaga cendol macam kau melayu....memang kau orang patut di panggil pembangang sama macam ketua umum kau orang.

  3. Pitam Sink says:

    Aku yakin 90% drp pecacai bangang yg berdemo tu tak tau langsung apa itu GST... kah kah kah kiokk!!

  4. Anonymous says:

    Apa pun kesudahannya semua yang datang tu bau taik. Apabila Kepala Taik turun maka kilang kunyit pun melepaskan gas pekong dari lubang jubor.

  5. Bo Lar Weh says:

    Cina dan Keling duduk kat kedai ajer tunggu Melayu bangang datang beli barang!! GST ke tak GST yang untung mereka semua jugak, Melayu hanya pandai membeli dan akan marah jika harga barang naik sedangkan yang menaikkan harga adalah toke2 Cina. Bila kerajaan nak mencukaikan cina-cina ni, Melayu bangang jadi galang ganti.

    Yang semakin kaya adalah tokeh2 Cina, yang semakin bebal bertingkat2 adalah Melayu bangang.

  6. Zul Baha says:

    GST is for These RICH CINA beng.....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.