..

..

TUDIA !! ANWAR PERBODOHKAN RAKYAT , BOLEH SELESAI #MH370 DALAM SATU SAAT JIKA JADI PM !!

on Tuesday, April 15, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 11 Comments




PUTRAJAYA 15 April - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menyelar kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kononnya mampu menyelesaikan misteri kehilangan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 dalam satu saat sekiranya diberi kuasa.

 Beliau berkata, apa yang diperkatakan oleh pemimpin pembangkang itu benar-benar tidak masuk akal serta memperbodohkan akal budi rakyat.

 Beliau berkata demikian dalam perhimpunan bulanan Kementerian Kewangan di sini hari ini. - UM


*** negara-negara kuasa besar yang terlibat dalam SAR MH370 pun mengaku  sukar menyelesaikan tragedi kehilangan MH370 ..tapi Anwar je boleh sette kan jika jadi PM Malaysia ..hahaha


11 Responses

  1. Anonymous says:

    kecuali memang permainan dia dan kuasa besar di belakangnya. sapa tau?

  2. Anonymous says:

    Orang dah gila kuasa, memang macam tu..

  3. Anonymous says:

    Apa yang dikatakan oleh Anwar saya rasa ada logiknya. Retoriknya bukan dalam masa satu saat akan tetapi maksud beliau adalah dalam masa yang singkat.

    Jika kita selidiki tatacara pihak TUDM serta DCA berkenaan pengunaan Radar ataupun secondary Radar, sikap yg ditunjukkan adalah sikat TIDAK APA.. dibiarka sehingga pada peringkat kritikal barulah di cari...

    Sepertimana yg boleh dibuat, OPS yg seharus dilakukan adalah dgn Kaedah Flifgt Escort oleh TUDM.. dgn ini dpt tahu arah mana pewawat itu menuju.. mugnkin FDM rosak ataupu APU rosak hingga menjejeaskan sistem hydraulic serta IFS.

    Byk teori diberi akan tetapi tidak pernah disebut ttg kerosakan pesawat.

    So, Najib dan sepupu asyik cakap kosong, keja terhempas, kejap hilang .. itu adalah cuma teori yg dibuat sendiri utk menutuk kepincangan sstem keselamatan udara negara..

    Kita sbg manusia, harus juga mengambil pendapat .. tak kita siapa hatta musuh politik.. tp ini uma sindiran menunjjukkan kerajaan tidak mampu melaksanakan menjaga keselamatan negara dgn berlakunya pencerobohan pihak anasir luar.

    Think wise.. Think clear

  4. U tanya . I Saman.... Tak sampai pun satu saat...

  5. Hanya mastermind hal ni je mampu selesaikn dgn cpt. Siapa yek????

  6. Anonymous says:

    BODOH....KLU DIA TAHU..DAN DIA TAK BG TAU..MMG BODOH DUNGU

  7. Anonymous says:

    Anwar kemaruk nak jadi PM. Ada jugak orang yang sokong. Masalah air yang simple pun tak boleh settle. Bagi masalah lagi ada. Use your brain, don't use your ass.

  8. Anonymous says:

    Anom 1:33. Terus terang sajalah kau sokong Anwar. Tak payah berdolak dalik dengan teori kau yang tak seberapa cerdik tu.

    Orang yang biasa main taik sahaja yang tahu punca busuk itu dari mana.

  9. apa apa isu yg keluar...dia nak jadi PM dulu baru boleh settle masalah...puiii..
    org bodoh mcm dia je yg percaya

  10. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal says:

    Liar,liar, crooked totoi on fire...kahkahkahkah

  11. Anonymous says:

    Kalau anuar hanya dgn satu saat.pkra ni blh selesai..maka secara tk langsung mgkin anuar ada kepentingan dlm khilangan mh370..jd pihak yg berkaitan harus mgambil tindakan dgn segera..demi maruah negara..knp harus membiarkan org seperti ini mengerohkan keadaan..apa laa nasib kita d malaysia ni kan.ada pemimpin pun melayu pun..sangup jual melayu..nk kata miskin mcm rakyat biasa..dah kaya raya..sampai mati pun makan tak hbs..nak kata muda..kubor dah kata mari..bila masa nak bertaubat pun tak tau laa.sebuk dgn keduniawi.yg sorg lg tu.alhamdulilah.dah sedar dah..pendapat sy.kalau kita terbaring di rumah.sehebat mna pun kita.org tak pandang dah..hanya yg memandang allah s.w.t

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.