..

..

SUDAH LA MENTERI KDN , TAK PERLU TOLONG CINABENG PENGKHIANAT NEGARA MEREMPAT DI UK !!

on Friday, April 11, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 22 Comments


Cukup la DS Zahid Hamidi  , Menteri KDN dan Naib Presiden UMNO berlembut dengan Cinabeng DAP  yang menjadi pengkhianat negara ini dengan mengoyak & membuang pasport warganegara.

Anda harus ingat , jawatan Naib Presiden UMNO dan Menteri itu adalah kerana undi perwakilan orang  Melayu . Ramai perwakilan sejak semalam merungut dan menyesal mengundi anda semasa pemilihan disebabkan terlalu berlembut & memberi muka  dengan DAP dan penyokongnya .

Siapa yang mendapat kredit dalam pertolongan  kepada 1000 Cinabeng tegar DAP di UK  ini ?? DAP la yang menjadi hero bukan Kerajaan Malaysia atau Zahid . Mereka tetap benci kerajaan kerana diterajui UMNO !!

Siapa 1000 Cinabeng ini yang memohon menjadi warganegara UK  ini  ? Mengapa mereka dilabel pengkhianat negara ??

Ini kerana  mereka ni bukan pelarian sebab tiada apa apa sengsara pun kat Malaysia sebelum pergi UK.

Mereka berhijrah dengan  tujuan untuk dapat warganegara UK. Bila dah mohon jadi warganegara UK maksudnya status warnegara Malaysia  lupus.

 Jadi di mana taat setia kepada negara  ?? bila tak setia dan sayang kepada negara maka ini  pengkhianat !!

Jadi  kepada Menteri KDN , mereka ini layak ke   diberi warganegara dan pulang ke Malaysia  ?




 Dimaklumkan ada lebih kurang 1000 orang Cina Malaysia yang tidak berwarganegara di United Kingdom. Mereka berhijrah ke sana dan sama ada mengoyak/membakar/membuang pasport Malaysia milik mereka dengan harapan negara UK akan menerima mereka sebagai warganegara disana. Namun,UK menolak. 

Dalam keadaan tersepit, mereka meminta bantuan kerajaan Malaysia balik. Menteri Dalam Negeri, Ahmad Zahid Hamidi kini mengorak langkah untuk membantu mereka. 

 Ketika mendedahkan maklum balas yang diberikan oleh Ahmad Zahid dalam sepucuk surat (pada 3 April), Ahli Parlimen DAP Tanjung, Ng Wei Aik berkata kerajaan Malaysia telah bersetuju menyediakan perkhidmatan imigresen bagi membolehkan mereka berada di Malaysia secara sah apabila pulang kelak.

 Kementerian Dalam Negeri berkata, perbincangan dengan kerajaan British berhubung dengan rayuan pemegang BOC itu juga akan dilakukan.

 "Sebuah kaunter khas akan diwujudkan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) bagi membolehkan pemegang BOC melapor diri sebaik tiba di Malaysia dan mereka akan dibantu oleh pegawai imigresen di KLIA. "Zahid berkata pemegang BOC itu akan diberi nasihat oleh atache imigresen Malaysia di UK, serta pegawai-pegawai jabatan imigresen di sini dan KDN," kata Ng dalam satu sidang akhbar.



Zahid Hamidi yang menang diatas tiket UMNO hasil pilihan orang Melayu dengan begitu bermurah hati telah menyediakan sebuah kaunter khas akan diwujudkan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) bagi menyenangkan bekas rakyat cina Malaysia ini masuk tanpa perlu beratur seperti orang lain.

Zahid Hamidi juga akan memberi pegawai imigresen khas di KLIA.

 Sumber rakyat cina Malaysia koyakkan passport sendiri: http://utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1012&pub=Utusan_Malaysia&sec=Luar_Negara&pg=lu_04.htm


 Sumber Zahid Hamidi lulus permintaan DAP: http://www.fz.com/content/stateless-malaysians-uk-can-return-ministry-tells-dap-rep

 Sumber Zahid Hamidi setuju bawa pulang 1000 cina: http://www.utusan.com.my/utusan/Rencana/20140409/re_05/Erti-Taat-Setia-Baik-sungguhlah-kerajaan-Malaysia-ini


22 Responses

  1. Anonymous says:

    bodoh si Zahid ni, nak tunjuk baik dgn cinaabeng ni...

  2. Anonymous says:

    Apa nak di tolong lagi. Pergi mampuslah sama dia. kalau balik syaitan ni di Malaysia akan bertambah lagi pengkhianat negara.

  3. D's Dr zahid, jgn jd pengkhianat bangsa dan negara.

  4. D's dr zahid jgn nk jd pengkhianat bangsa dan negara

  5. Anonymous says:

    TAK ADA MELAYU YG SOKONG TINDAKAN ZAHID KALAU DIA NAK MEMBELA CINA PENGKIANAT NI..TOLONG BERTEGAS..

  6. Anonymous says:

    Aku dah mula menyampah dgn si zahid ni. Padan lah nak kene penampar dgn org sabah. Babi tul ko ni.

  7. Anonymous says:

    zahid tolong jangan nak mengampu cina pengkhianat.

  8. Anonymous says:

    sebenarnya menteri ini lah pengkhidnat bangsa

  9. Anonymous says:

    x pernah belajar dari kesilapan. tunggu saat dan ketikanya.. kehancuran akan menjemput anda DS Ahmad Zahid Hamidi

  10. Anonymous says:

    Biarkan pengkianat yg membakar passport malaysia tu merempat atau suruh diaorang balik tongdan saja.....

  11. Anonymous says:

    Tolong sambut depa ni dgn banner.." Pls don't comeback to Tanah Melayu..go back to China..or Africa..!"

  12. Anonymous says:

    Perlu ada desakan yang kuat pada KDN agar tidak tunduk pada permintaan DAP terhadap pengkianat2 Negara ini agar jadikan tauladan pada yang lain. bloger2 perlu memainkan peranan penting untuk menunjukkan yang rakyat Malaysia tidak terima rakyatnya seorang pengkianat...bolger2 perlu desak zahit yang nampaknya semakin lembik seolah2 telah menjadi tali barut pada pembangkang.

  13. Anonymous says:

    boleh balik ,tapi kena tukar nama dan agama ke agama islam. kita tak nak lagi malaysia penuh dengan pengkhianat dan babi, cukup kita terpaksa terima mereka sebelum merdeka .kerajaan kena sedar dan buka mata,jangan lena di ulit mimpi dan puji kosong,pengkhianat tetap pengkhianat,kerajaan mesti dengar suara majoriti orang melayu bukan suara minoriti pengkhianat

  14. Anonymous says:

    halau mereka ke negara cina ke,hongkong ke, jangan bawa balik,zahid !!,tolong jangan BAWA BALIK!!!../tak sedar lagi ke?.

  15. Anonymous says:

    nak kena penerajang zahid ni! aku tak offer sapa2pun suruh bagi penerajang zahid. kalau tak tahan, aku buat sendiri. hati makin panas nih!!! dulu sebelum PAU, sembang kalah keling karam. bila dah dapat cam sial!!!

  16. Anonymous says:

    Mungkin ada darah daging keturunan Cina kot macam Si Nizar. Kerana nak populer habis semua digadainya. Dari kerakyatan hinggalah bahasa Melayu. Orang Melayu mesti lulus kepujian untuk masuk polis tapi bangsa Cina kononnya rakyat Malaysia diberi kelonggaran. Kalau bangsa Cina tu rakyat Malaysia sudah semestinya fasih bahasa Malaysia/Melayu le!!! Poraaaaaaaaaaa Kerajaan BN/UMNO pada tahap lemah dan jika berterusan begini bakal DIBAHAM BUMI PRU 14

  17. Anonymous says:

    pak zahd patut berterimakasih pada pengundi melayu kerana maasih duduk dalam kabinet lagi...kalau harap undi cina putih mata la lu!!!! cukup sudah melayu dizalimi di beberapa ng pembangkang sekarang masih ada hati lagi mahu tolong cinabeng...hati kering betul menteri dalam negeri ni !!! atau nak ambil hati untuk undi pru ke 14...jangan haraplah mereka nak undi pak zahid... mereka kata pak zahid ' BODOH' adalah...kalau betul nak bagi w negara lebih baik bagi kat warga Indon yg ada status penduduk tetap kerana meraka lebih pandai berterimakasih dari si cina laknat tu...betullah menteri ni lupa atau tak belajar dari sejarah lalu dan jangan suka menyusahkan rakyat dan generasi kami yg akan datang ...Pak zahid perlu ingat selama mereka tinggal kat londan tak ada pun mereka yg mati tak makan... macam pati dekat malaysia sihat walafiat lagi...malah mereka ada kelulusan yg tinggi lagi jadi mereka yg cari pasal biarlah mereka yg tanggung akibatnya....kami penduduk warganegara tidak bersetuju mereka balik... sejarah lampau telah membuktikannya....jangan nanti melayu menjadi seperti penduduk pelastin yg sentiasa hidup mereka diancam oleh cinebeng yg merasakan bangsa mereka lebih mulia seperti kaum israel...

  18. Anonymous says:

    http://taipanmaster.blogspot.com/2014/04/respon-zahidhamidi-tentang-1000-cina-yg.html?m=1

  19. Anonymous says:

    http://taipanmaster.blogspot.com/2014/04/respon-zahidhamidi-tentang-1000-cina-yg.html?m=1

  20. Anonymous says:

    http://taipanmaster.blogspot.com/2014/04/respon-zahidhamidi-tentang-1000-cina-yg.html?m=1

  21. Anonymous says:

    http://taipanmaster.blogspot.com/2014/04/respon-zahidhamidi-tentang-1000-cina-yg.html?m=1

  22. Anonymous says:

    Ader baik nyer part umno ditukar kpd part cina saja

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.