..

..

PEMIMPIN CHAUVINIS DAP DOA ROSMAH MATI MEMANG SAMPAH & BODOH !!

on Monday, March 3, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment




Ini lah wajah bangsat  biadap pemimpin DAP  yang nak doakan Rosmah mati sakit jantung.

Menghina , memaki &  mencaci  Najib & Rosmah sudah sebati dalam diri pemimpin DAP. 

Ibarat kalau sehari tak maki Rosmah , mereka  tak boleh hidup seperti mat ganja yang ketagih dadah .

Otak RASIS dalam diri Ketua Penerangan Publisiti DAP  memang  sampah !!





Apa komen DS Rosmah ?? Ini jawapan beliau .... dasar bangsa kafir laknat memang kurang ajar .



Assalamualaikum wrb wth. dan Selamat Sejahtera. Saya mendengar dan mengetahui bahawa Sdra Hew Kuan Yew ada mendoakan agar saya diserang sakit jantung dan segera menemui ajal. 

Saya memaafkan tindakan beliau dan percaya ia dilakukan dibawah sedar. Bagi saya, saya akan sentiasa mendoakan Sdra Hew Kuan Yew sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan kerahmatan hidup agar beliau dapat terus menikmati kesejahteraan hidup aman dan damai di bumi bertuah Malaysia. Salam" - Rosmah Mansor


One Response

  1. Anonymous says:

    saya doakan apek ni mati lagi cepat akibat penyakit gil babi. muka pon mcm vavi

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.