..

..

MELAYU & INDIA UNDI MCA/BN #PRKAJANG ADALAH BODOH & GILA - MACAI PR

on Tuesday, March 11, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 6 Comments



1.  taktik hasutan kotor  oleh  Cina DAP & PKR untuk memenangkan bini Anwar iaitu Wan Azizah telah dijangka . Ini yang mereka gunakan semasa di PRU13  dan ia berkesan hingga membuat majoriti kaum CIna menolak MCA & BN.

2. Melabel  pengundi bangsa lain ( Melayu & India) di Kajang jika menyokong MCA/BN sebagai GILA & BODOH cukup  jelas membuktikan penyokong macai DAP PKR ini  biadap & kurang ajar. Apakah kaum Cina yang mengundi PR boleh dianggap cerdik kerana tak undi MCA ?

3.Tindakan ini  adalah bertujuan mennam kebencian  melampau dikalangan pengundi & masyarakat Kajang yang sebelum ini  hidup dalam aman antara satu sama lain .

4.  Adakah hasutan kempen seperti merupakan perancangan PKR untuk menimbulkan suasana tegang , agresif & provokasi dalam tempoh berkempen di PRK Kajang ?  Untuk rekod ,PKR cukup  cemerlang dalam isu  provokasi  bila mereka bertanding di  PRK  ditambah lagi kerabat Anwar bertanding .







6 Responses

  1. Anonymous says:

    Tun Mamak hanya Berjaya jadikan Sing1 = Rm3.00, maknanya kita bodoh 3X dari orang2 Singapura kerana ikut syaitun ini.

  2. Anonymous says:

    Ini jelas menunjukkan hanya Bangsa India dan Melayu sahaja yang hanya mahu kemakmuran dan ketenteraman hidup di Bumi malaysia. Sedangkan kaum Cina hanya huru hara sahajakah yang mereka mahukan? Negara ini Negara Malaysia bukan nya Republik Of Komunis ye...

  3. Anonymous says:

    Ala anon 12.27 ko tu setan gak
    Pasal x semayang subuh pagi td

  4. anti-LGBT says:

    Macai2 PR memang buta. Anwar Raja Peliwat tu yang depa sokong. Macai2 yang non-muslim tu aku faham lah kenapa depa dok ikut rapat bontot Raja Peliwat tu...ni yang muslim Islam pun dok kelaut sekali. Itu yang aku tak faham. Dah terang lagi tersuloh Anwar Raja Peliwat tu meLIWAT bontot Saiful. Tiga Hakim mahkamah tak kan buat silap kut. Tu lah masalahnya bila depa tu semua dah taksub tahap gaban. Spesis yang amal tingkah laku kaum Nabi Lut dulu yang depa dok agung2kan. Depa - MELAYU2 ISLAM dalam PR tu - tahu tak yang nabi tak ngaku umat lelaki yang LIWAT BONTOT LELAKI lain, dan perempuan yang tala satu spesis dengan dia??? Ni lah sebabnya LIBERAL tak BERTEMPAT. Haram bejadah betoi spesis lagu tu, buat perosak umat.....kharrrk ptuihhhh

  5. anti-LGBT says:

    Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati. Kalau naik Suami, Isteri Peliwat tu, satu Melaya huru hara dibuat nya....

  6. Anonymous says:

    ayuh kita buat pertauhan potong teling utk PRK Kajang.

    ada macai umno berani?

    jgn jadi anjing kurap umno atau babi bodoh umno. kalau berani sila berada di pusat pengiraan undi.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.