..

..

BILA PENYOKONG PAS TERSENTUH LIHAT GAMBAR PM DI MASJID PUTRA

on Friday, March 21, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments


Begini lah komen yang sepatutnya  diberikan bukannya maki , kutukan dan cacian kepada Perdana Menteri walaupun anda bukan penyokong kerajaan . Beliau mungkin penyokong tetapi bukan pentaksub dan macai PAS.

Kita boleh berbeza pendapat dan politik tetapi harus ingat kita tetap saudara sesama Islam..



5 Responses

  1. Anonymous says:

    Tiap org ada buruk baiknya. Bukan semua org blh jadi pm, dia mesti ada keistimewaan, walupon cuba dikaburi oleh pembangkang. Hidayah milik Allah. Mana tau tiba2 dia jadi lbh bagus dari kita/sesiapa yg ashik kutuk jer kerja nya

  2. Anonymous says:

    Apabila anda sembahyang ingatlah pada Allah. Apakah tindakan anda ikhlas untuk Allah dan Islam atau untuk kepentingan politik semata-mata. Anda perlu ingat orang2 bukan Islam mengintai-intai untuk memporak-porandakan Malaysia yang diterajui orang Islam. Seburuk-buruk DS Najib dan UMNO mereka menolong semua anak-anak Melayu termasuk penyokong PAS dan PKR. Saya anggarkan mereka semua melebihi 80% daripada pelajar-pelajar Universiti didalam dan luar negara termasuk saya satu ketika dahulu. Tapi kini setelah PR menjadi pemerintah dibeberapa negeri, saya dapati mereka ini lebih teruk dari segi rasuah dari BN. Percayalah kerana saya pernah bekerja dibawah kedua-dua kerajaan. Semoga Allah menyelamatkan orang2 Islam di Malaysia.

  3. org PAS dulu dulu says:

    Tahun 80an aku kat U, aku ikut usrah PAS dan jadi ahli PAS no 2xxxxx. Masa tu panas tuduhan UMNO dan penyokong UMNO dikatakan kafir dan munafik kerana menolak hukum hudud. Balik kampong, kat Johor, aku gi masjid, rata rata yg meramaikan masjid org org UMNO dan penyokong penyokong k'jaan, aku tahu sbb mrk sedara sedara dan jiran jiran kampong aku, bnyk juga yg non partisan sbhgn yg lain org org tabligh. Kat masjid kampong aku geng PAS yg selalu ke masjid yg aku perasan cuma dua org je dan aku seorg drnya. Dlm Quran dan hadis ada jaminan pemakmur masjid adalah org org yg sungguh beriman. Jika Allah swt dan NabiNya saw memberi jaminan, mrk org beriman mk bgmn mungkin kita menuduh mrk kafir. Ketika itu aku anggap tuduhan kafir dan munafik itu hanyalah pndgn peribadi. Tp bila semakin lama semakin bnyk kebejatan yg terdedah aku berkesimpulan lbh baik golongan golongan pentakfir dan pemunafik mukmin ni dijauhi. Mertua aku masih lg taksub dgn PAS ni. Semua org berdosa tak kira PAS atau UMNO, dan sebaik baik yg berdosa yg segera bertaubat.

  4. Anonymous says:

    Aku hormati komen penyokong PAS ni...
    Tapi aku setuju dgn satu pendapat yg pernah aku baca..
    Untk menyatakan kebenaran tidak perlu jadi mana2 ahli parti.
    Parti itu sekadar wadah/platform..bukan Ad-Din..

  5. Anonymous says:

    Masalahnya orang melayu ni , dok berpolitik pagi petang sepanjang tahun tak kira laa parti mana. Kenapa ??
    Cadangan membina tiada...asik mengutuk .Kenapa yer??

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.