..

..

RM 2 JUTA DUIT RAKYAT AKAN DIBAZIRKAN UNTUK PUASKAN NAFSU BESAR ANWAR #KajangMove

on Tuesday, February 4, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments



Memetik kata-kata Bang Non ketika ceramahnya di Al Nadhoh :

Dia (Lee) meletak jawatan itu bukan tanpa rundingan. Dia letak (jawatan sebagai ADUN) itu memang nak bagi ruang kepada saya untuk bertanding. Kerajaan negeri Selangor juga mengetahui tentang perkara itu.

"Dalam politik kena ada kejutan , dan ini di anggap sebagai satu strategi kita" !!


Itu lah pembohongan demi pembohongan Anwar kepada penyokongnya bagi melaksanakan grand design  konspirasi  PRK Kajang  dan menjual DEMOKRASI . 

Selain itu , bukan sahaja demokrasi yang sering dipuja mereka dijual , malah duit RAKYAT sebanyak RM2 juta  juga tergadai hanya semata-mata mahu melaksanakan Pilihanraya Kecil bagi membolehkan Anwar bertanding . 


Ternyata PKR   hanya pandai bohong bila  bercakap tentang ketirisan dan pembaziran wang rakyat tetapi sebenarnya merekalah BAPAK segala pembaziran & ketirisan !!



3 Responses

  1. Anonymous says:

    Bang non kan terang lagi bersuluh cakap tu dalam politik mesti ada kejutan....maksud kejutan tu pembohongan lah tu....Bang Non ni kalau ceramah di masjid kalau tak buat kejutan( maksud pembohong ) tak sah beb....bang non kalau dahbukak mulut itu makna mula nak berbohong...tuuu....Pencacai PASsaja yang bebal...

  2. Anonymous says:

    inilah akibat pemansuhan ISA. yang menjadi tandatanya negara negara besar dunia masih ada akta berkenaan malah singapura pun masih mengekalkan akta ini. kesimpulan nya kita orang melayu telah diperbodohkan oleh kaum lain yang mahu akta ini dimansuhkan. atas dasar kebebasan bersuara sebahagian orang melayu pun berdemo minta akta ini dimansuhkan. kita ingin menunjukkan kepada dunia kita lebih demokrasi dari mereka, kita lebih bebas dari mereka tetapi akibat dari tindakan kita seperti apa yang berlaku ketika ini. negara di cela sultan ditertawa bangsa melayu di hina ugama di cerca. orang tua kita telah melihat perkara ini akan berlaku dan berpesan kepada anak cucu mereka tetapi orang melayu masih alpa. rasa nya orang melayu sudah terlambat untuk mengubah keadaan. kini hidup lah orang melayu sengsara akibat dari perbuatan mereka sendiri.

  3. Anonymous says:

    semua ni en najib dan konco2nya yg punya pasal. apa yg bapak dia bina dulu, habis diruntuhkan hari ini. Cakap kemain indah nak martabatkan bangsa melayu dalam tiap kalu PAU...bohong semata! orang politik kalau tak membohong memang tak sah!. baik pas, umno atau pkr, semua ikut cara dap.
    -aku melayu rasis

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.