..

..

TUDIA ! RAMAI BETUL BODYGUARD KERETA MERCEDEZ BENZ S300L TOKONG DAP !!

on Monday, January 6, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



Rupa-rupanya inilah kerja PPS a.k.a skuad gestapo P.Pinang .. menjaga keselamatan Tokong & kereta mewah kesayanganya   Mercedez Benz S300L .

Duit rakyat P.Pinang diperuntukan kepada PPS hanya nak jaga kereta PG1  Tokong .

** sekali tengok macam kereta TAIKO besar Penang pulak ...hahahaha



One Response

  1. Anonymous says:

    Nampak sangat Guan Eng utamakan kaum cinanya. Tu pun melayu lebih benci bangsanya sendiri... Sifat kecewa, perot busuk,hasad dengki, cemburu sehingga berbenci sesama melayu.Apa nie....?&?. Ingatlah anak Adam! selagi kita bernafas, ujian Allah kepada kita tidak pernah putus melainkan kita mengingatinya. Tidak semestinya kita sembahyang 5 waktu bererti kita mengingatinya.Mengingati Allah haruslah 24jam selagi kita bernafas. Kenapa harus 24Jam. Cuba kira berapa huruf ada dari Huruf Aliff hingga Ha dalam kalimah syahdat. Belajarlah ilmu makna "Sabar Dalam Makrifat" nescaya kita akan berubah. Beruntunglah orang yang mendapat hidayah dan petunjuk.Kemuncak hidup bukannya harta dunia tetapi sebenarnya kemuncak hidup adalah MATI. Mahukah kita mati dihina oleh Allah.Macam tak takut neraka Je.
    Berbalik kepada Lim Guan Eng...
    Manusia dajal kafir yg mahukan majoriti melayu berpecahbelah agar mendapat laluan yg lebih mudah utk menghancurkan keistimewaan
    org melayu.
    Kalau kita mewarisi SABAR kita tidak akan berpecahbelah.Kita akan jadi kuat dan tidak mudah diperbodohkan seperti ........ Org cina dh control ekonomi Malaysia. La ni org cina nak jadi pemerintah negara kita orang Melayu. Sangupkah anakcucu kita dipanggil anjing atau kucing kurap. Ingat pepatah ini" Jarang
    Manusia Menyesal Dahulu , Ramai Manusia Menyesal Kemudian" Beruntunglah mereka yg menyesal Dahulu.Kita sume Melayu kena bersatu . Bye

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.