..

..

KECOH ! PENDUDUK HALAU PENGUATKUASA KERAJAAN DAP ROBOH GERAI MELAYU TELUK BAHANG ! @dzainalabidin

on Tuesday, January 21, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 10 Comments


Hari ini  tindakan  kerajaan DAP  Pulau Pinang yang mahu  melelakukan perobohan gerai Melayu  di Jalan Hassan Abbas, Teluk Bahang, Balik Pulau terhalang bila penduduk kampung di situ mengusir mereka

Lebih  30 orang yang terdiri daripada pemilik gerai, kepimpinan umno tempatan dan masyarakat setempat hadir dan berkumpul membantah tindakan zalim MPPP ini

 Akhirnya MPPP terpaksa membatalkan perobohan ini berikutan bantahan ini . Syabas kepada orang kampung di situ yang bangkit kezaliman regim DAP







10 Responses

  1. Anonymous says:

    Sampai Bila Penduduk dapat bertahan....? Kalau datang dengan SURAT PERINTAH MAHKAMAH apa PENDUDUK dapat halang....? PRU14 nanti bautlah keputusan muktamad...JEJARI ANDA PENUH KUASA LEBIH DARI SURAT PERINTAH MAHKAMAH....!

  2. Anonymous says:

    UMNO kena tolong melayu dapatkan restoran dan bangunan yang selesa utk berniaga bukan pertahan org melayu supaya terus berniaga di tepi jalan...

  3. Anonymous says:

    xpe macai2 permatang pauh PASngok akan cari dalil wajib taat tokong sial lim engok.. ini UMNO punye keje.. penduduk ok je roboh kah..kah..kah..

    utk pengetahuan macai2 haramjadah PAS.. jalan yg diorng nk roboh gerai tu jalan lengang.. jalan mati ke Taman Negara Telok Bahang.. nmpk dak betapa JAHAT nya DAP akan cari smpai lubang cacing Melayu utk DIHALAU..
    tp syg pencacai2 haramjadah PAS di seberang laut sana xpenah buka hati perot.. sikit2 UMNO.. abislah Penang..

  4. Anonymous says:

    undi tak mampu nak ubah P Pinang, kerana Cina 100% dibawah LGE. Kita kena guna kepakaran orang melayu...SANTAU.

    Loyar2 dan mahkamah semua dibawah takluk DAP, Sultan2 dan Raja pun dibawah takluk DAP, PM pun dibawah takluk DAP..Jgn kira apa.

  5. Anonymous says:

    Akhirnya....dap berjaya juga menngunakan org islam untuk memusuhi org islam...masih ada melayu buta yg masih sembah LGE....sedarla melayu...org islam.....

  6. Anonymous says:

    UMNO nak tolong dapatkan bangunan & restoran agak sukar sebab kita bukan memerintah PP....

  7. Anonymous says:

    Itulah akibat kalau tak bersatu, alangkah baiknya kalau kita org2 Melayu bersatu menentang pembangkang di PP. dah lah melayu di PP tak ramai. pecah belah sampai 2/3 parti. penyudahnya yg nak robohkan geraipun melayu, yg menghalang pun melayu. Apanak jadi melayu di PP.

  8. Anonymous says:

    apa alasan nak roboh dahhh...ni kampung beb, mesti lah ada gerai kecil kecilan..kalau taman perumahan ker, bandaran ker..laen le cite..bapak + mak nak berniaga, anak tgk dan belajar, = anak besar bukak perniagaan lagi besar..bukan ni ker cara org cina start berniaga dulu..lanih dorang tak mau kita nye genarasi akan datang berniaga gak..

  9. Anonymous says:

    yg nak roboh tu gerai2 haram yg terbiar je Melayu woiii.... ampa xtau ka ikut undang2 ...jangan jadi bangang!!

  10. Anonymous says:

    DAH MEMANG BINA SECARA HARAM. YG P TUMBOK ORANG YANG MENJALANKAN TUGAS BUAT APA. MELAYU MASIH X BERUBAH. UBAH SIKAP MELAYU BARU BOLE UBAH DUNIA. BIADAP, BODOH SOMBONG.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.