..

..

HOT !! SAM KETOT KANTOI MENIPU BILA NAFI AMK TAK TERLIBAT BAKAR POSTER BENDERA JEPUN !!

on Wednesday, January 22, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


Biar gambar ini berbicara .... bila orang marah AMK PKR termasuk blogger mereka pasal bakar poster  bendera Jepun di depan kedutaan tadi , Sam Ketot otak kangkung ini  terus tarik handbrake dengan nafi ia tiada kaitan dengan AMK .

Tetapi lihat lah wajah individu yang bakar poster bendera Jepun  dengan Sam Ketot ....

nak cuba menipu lagi ke ??





2 Responses

  1. Anonymous says:

    Macam nilah kualiti pembangkang pilihan puak 2 bangang . sama otak udang dari atas sampai bawah

  2. Anonymous says:

    Punye bahlol bodoh samseng macai2 PKR, demo atas kebodohan.. jilat org yg tk erti hormat dn patuh undang2 'rumah' org.. kurang ajar.. lepas tu macai2 berok ni nk ampu jilat.. tunjuk bebal pulak? sedar diri lah memalukan nama Malaya.... PRngok terkenal diseluruh dunia.. bakal pii emm aka bekas banduan mau tunjuk hak kebebasan..kah...kah.. 12 ekor bahlol.. termasuk sekor kerbau pendek pakai spek!

    Demo haram mcm nk mampos..sekor dibayar dgn topup rm50.. tp bodoh nye tepi tu keta Toyota Wish..kah..kah..nk kutuk Jepun tp pakai barang jepun..

    Ini perangai sama je bile protes.. kutuk BN tp bertenggek atas hasil kerja BN.
    berok pun gelak tgk aksi bahlol2 macai AMK!! puihiiiii ..biar kerajaan Jepun kenal berok2 belaan Nuar..

    Jgn lupa suruh unit anjing amal PAS dtg kawal.. baru hebat mcm FRU kah..kah..kahhh...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.