..

..

HOT ! KETUA WIRA PERKASA P.PINANG DITANGKAP KERANA PERTAHAN GERAI MELAYU DIROBOH REGIM DAP !

on Thursday, January 23, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 10 Comments


Demi perjuangan membela orang Melayu daripada ditindas regim DAP , sdr Rizuad Mohd Azudin dan rakan-rakannya telah  ditangkap POLIS P.Pinang berikutan insiden menghalang MPPP merobohkan gerai orang kampung .

Ini berikutan desakan  Ketua Menteri paling celaka Guan Eng kepada Polis supaya menangkap mereka yang terliBat menghalang MPPP merobohkan gerai Melayu .

Persoalan bermain  dikalangan fikiran peniaga &  orang Melayu di negeri ...



' MENGAPA GERAI MELAYU SAHAJA DIROBOH KERAJAAN DAP  , TAPI GERAI PENJAJA2  CINA SEPERTI   DI JALAN RAJA UDA DIBIARKAN "

Guan Eng dan konco2 Melayunya tak mampu menjawab sebaliknya mengalihkan isu ini kepada dakwaan  UMNO RASIS jika parti itu terus   pertahankan peniaga2 Melayu .

Orang Melayu tak bodoh dan mereka boleh melihat sendiri penjaja2 gerai Cina terus berniaga tanpa sebarang masalah dan gangguan MPPP dan MPSP



Kita tunggu akan ada banyak lagi tindakan RASIS kerajaan DAP menggunakan MPPP & MPSP ( kakitangan Melayu )  untuk merobohkan gerai  peniaga2 Melayu di negeri ini . Yang akan diarahkan roboh pulak adalah Melayu kakitangan awam .


Ini kerana  Hanya CINABENG sahaja boleh berniaga tepi-tepi jalan sebab ini KUASA DAP sudah pegang!






10 Responses

  1. Anonymous says:

    Pegawai2 MPPP melayu tu sepatutnya HENTAK LGE dulu sampai lunyai..

    Punyalah Ramai melayu takut dgn sekor LGE

  2. Saya sokong sdr Rizuad Mohd Azudin dan rakan-rakannya. Ini hal periuk nasi. Kalau periuk nasi masuk pasir takut banyak pulak pecah rumah. Tugas kerajaan untuk memastikan semua rakyatnya cukup nafkah dengan aktiviti yang halal (berniaga). Jangan robohkan gerai sewenang2nya.

  3. Anonymous says:

    tak payah lah main sentimen perkauman...kalu dah belasah pegawai kjaan mmg salah la...

  4. Anonymous says:

    Fikir balik APA sudah korang buat!!!

  5. ayuh Melayu Pulau Pinang bangkit....!!!!
    Siapa lagi nak pertahankan hak kamu......nak harapkan PAs.... hampeh..!!!.

  6. Anonymous says:

    Dah pilihan orang Melayu kat Pulai Pinang..nak.buat cam na..

  7. Anonymous says:

    Melayu skrg semua nak duk senang dapat rezeki.. tengok cina2 rajin kaya.. cemburu kata hak dirampas dan ditindas.. padahal sendiri yg malas nak duk tunggu duit senang dari UMNO.

  8. Anonymous says:

    Setuju !! Tanpa UMNO.. cuma melayu sejati yg rajin dan berjimat boleh hidup.. yg malas tpi nak duk senang pula tu pasti hangus.. pasal tulah malaysia yg kaya pun jadi miskin..

  9. Anonymous says:

    Setuju !! Tanpa UMNO.. cuma melayu sejati yg rajin dan berjimat boleh hidup.. yg malas tpi nak duk senang pula tu pasti hangus.. pasal tulah malaysia yg kaya pun jadi miskin..

  10. Apa kamu buat hari ini menentukan kedudukan kamu dan keluarga kamu hari esok.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.