..

..

CINA CUBA BUAT KECOH DI RUMAH TERBUKA KRISMAS 2013 DIHADIRI PM

on Thursday, December 26, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 12 Comments


Semasa Rumah Terbuka Krismas 2013 di Padang Kota Lama siang tadi terdapat sedikit kekecohan bila seorang wanita Cinabeng cuba hendak  menyerbu masuk ke dalam khemah VIP bagi menyampaikan dokumen /risalah dibawanya .

Bila tidak dibenarkan masuk oleh pihak RELA yang mengawal di situ, beliau cuba memasuki ke arah lain tetapi diekori oleh pihak POLIS yang hari ini mengawal ketat Rumah Terbuka Krismas ini.

Persoalannya  , adakah kehadiran Cina ini dirancang untuk buat majlis PM  ini kecoh ? Apa motifnya ?





Di cuba memasuki perkarangan VIP tetap dihalang RELA 





Dia cuba memasuki arah ini tetapi terus dihalang & ditahan oleh RELA
di bantu oleh POLIS 







12 Responses

  1. Anonymous says:

    Dah xda negeri BN ke nak buat?? Penang juga di cari.. pemimpin BN sudah2 la gula2 kan cinabeng! Jgn terlalu berpolitik hingga terlupa org yang Setia!!!

  2. Pos ke email ke wassap ke tweet ke x pyh nk byhand kAnn..

  3. Pos ke email ke wassap ke tweet ke.. X pyh la byhand Kann.. Haahaaahaa.

  4. Anonymous says:

    Ini lah tingkah laku Cina babi..babi hutan yang tak pernah bersyukur.

  5. assaad says:

    Susah kalau adap sopan dah tiada lagi pada otak dan perasaan mereka. Asalkan ada ajenda politik, akan di bawanya kemana-mana. Macam-macam telah berlaku di Malaysia ini. Semua hendak tunjuk pandai, sampaikan perlembagaan Malaysia tidak di hormati....

    Fikir-fikirlah......

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com

  6. AnakGanu says:

    patut dah ni kena hina Najib ni...tak guna nak pertahankan PM yang dungu macam ni...rakyat terhimpit depan belakang atas bawah kesan pemerintahan bodoh Najib...sorry BN...semangat aku terhadap BN semakin hari semakin tipis...

  7. Anonymous says:

    setuju dengan anon 12:40... dah takde negeri lain ke? tak habis2 nak beli hati cina penang..

  8. Anonymous says:

    takde sapa lagi dah yg hormat dgn si najib ni...ada dia pun menyusahkan rakyat...tak perlu pertahankan dia..biar saja dia kena hina..

  9. manusia semakin hari semakin tipis kesyukuranya.hingga apa kebaikan yg telah diberi sebelum ini langsung tak dihargai malah menyalahkan org lain dgn kebodohan.

  10. hassan says:

    demi agama,bangsa dan negara.........sesiapa yg cuba buat onar.......akan ku tentang habis2an tak kira apa bangsa dia

  11. hassan says:

    demi agama,bangsa dan negara.........sesiapa yg cuba buat onar.......akan ku tentang habis2an tak kira apa bangsa dia

  12. Anonymous says:

    perangai CINA BABI TAK SEDAR DIUNTUNG, 31 dis aku nak tengok babi2 dan kucing kurap keluar ka nak gulingkan kerajaan?? dapat tangkap lempar ja mereka ni kat kandang babi biar tau cara hidup babi dengan pendemotrasi sama saja perangai tak ubah macam anak haram

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.