..

..

Luahan Ustaz Kazim Elias dimaki macai PR selepas dilantik MT Umno

on Saturday, November 30, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 8 Comments



Belum apa-apa lagi macai2 PR dah maki dan kutuk Ustaz Kazim Elias yang baru semalam dilantik MT Umno.

Tak mustahil ini semua kerja RBA yang cukup tak senang bila ulama seperti Ustaz Kazim Elias dilantik dalam dewan tertinggi Umno.

Mereka takut ramai umat Islam akan menyokong Umno kerana kini terbuka menerima ulama dalam parti


8 Responses

  1. Anonymous says:

    dalam UMNO ramai je agamawan. tapi mereka tak popular sbb mereka tak memaki hamun. sentiasa mengingatkan yg baik2

  2. Anonymous says:

    takpelah Ust... sesungguhnya yang memaki hamun itu adalah BARUA2 dan macai2 para kafir Dap dan Pkr...

  3. nasirwise says:

    ALHAMDULILAH. USTAZ KAZIM INGIN MEMBANTU UMNO.

    Perlantikan Ustaz Kazim Elias, penceramah bebas (jika tidak silap ahli PAS yang pernah dipecat) sudi bersama UMNO untuk memajukan Negara, bangsa dan agama Islam.

    Ramai yang menangis dan geram dengan perlantikan Ustaz Kazim Elias Al Hafis menganggotai Majlis Tertinggi UMNO, sebuah badan tertinggi penggubal dasar UMNO.

    Dari kalangan UMNO sendiri, mereka tidak puas hati dengan variasi dan pembaruan yang Datuk Sri Najib ingin laksanakan. Penulis harap berilah kerjasama dan peluang untuk Ustaz berkhidmat dan memberikan idea idea bernasnya. Jangan disabotaj usaha murni ini. Mahu tidak mahu, ia adalah sebahagian program memantapkan UMNO dan BN memenangi PRU14 nanti.

    Pendekatan Ustaz Kazim amat senang. Berdakwah di dalam UMNO lebih efektif daripada berdakwah di dalam suasana `confrontation’. Peminat Ustaz Kazim di ceramah mahupun di kaca TV lega dengan pengorbanan Ustaz Kazim. Umum tahu selepas berita ini, caci mencaci dan sms akan bertali urus mengutuk Ustaz Kazim yang telah belot. Yang mendukacitakan ialah Ustaz Kaim mata duitan dan inginkan imbuhan untuk dirinya dan Madarasahnya.

    Selamat sejahtera Ustaz Kazim.

  4. Anonymous says:

    Alhamdulillah Ustaz Kazim, tolong beri pejelasan yang sebaiknya untuk UMNO dan juga buka minda orang2 yang tak sub kepada PAS

  5. Anonymous says:

    Pedulikan GERTAKAN si KAPIR/LIBERAL Musuh Islam/Melayu!

    Bah: pertama:

    Makin naik muka si KAPIR-puak-syaitan MUSUH Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR - kerana ramai si LIBERAL Islam/Melayu dr, PKR/PAS/UMNO, asyik PUJA dan TUNDUK pd. mereka, di bumi PUSAKA NEGARA ISLAM kita ini!
    UMNO, termasuk PEMUDA, mesti tingkatkan peranan YB Ustaz Mohd. Kazim Elias serta YBHG Dr. Asyraf Wajdi Dato' Duzuki (Yg. diPertua YADIM)- utk. MEMPERTAHANkan Islam/umatnya serta Tanah Melayu PUSAKA kita ini sbg. NEGARA ISLAM, serta membimbing jenerasi muda Islam/Melayu kita yg. makin diJAHANAMkan budaya syaitan KAPIR Illuminati Barat-Zionis, yg. mencipta dan memaksa falsafah, budaya dan undang-undg LIBERAL Barat-Zionis ke atas seluruh Dunia termasuk Dunia Islam - tetapi sebenarnya di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus memuja wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. awam, dadah, alkohol dan perjudian dsbnya - akan terus menjahanamkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam, terutamanya anak muda Islam, yg. sering TERSIHIR dgn. industri seni Hollywood/Barat-Zionis!

    Lihat berita mengejutkan - Menteri Pelancongan nak bagunkan Pelabuhan P. Pinang dan bekerjasama rapat dgn. S'pura dlm. pelancungan pelayaran (sedgkan S'pura terlibat intip kita - maklumlah sekutu kuat PAP-S'pura, Barat-Israel bina markas CIA-Mossad-MI6 di sana - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009).

    Lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Parlimen/20131129/pa_01/Naik-taraf-sebagai-pemandu-pelancong, Naik taraf sebagai pemandu pelancong:

    KUALA LUMPUR 28 Nov.

    .....Menjawab soalan Loke Siew Fook (DAP-Seremban) yang bertanya mengenai pelancongan pelayaran (cruise), Mohamed Nazri berkata, beliau akan mengadakan lawatan ke Singapura tahun depan bagi berbincang kerjasama dalam aspek pelancongan pelayaran melalui pelabuhan-pelabuhan di negara itu.

    Katanya, Malaysia melihat lebih banyak manfaat sekiranya kedua-dua negara bekerjasama dalam aspek pelancongan pelayaran selain membangunkan pelabuhan di Pulau Pinang untuk tujuan itu.

    “Saya kira apa yang harus dilakukan selepas ini adalah menaik taraf pelabuhan di Pulau Pinang dan beri kerjasama erat dengan pelabuhan lain contohnya di Singapura. Tak perlu lawan Singapura sebab memang negara itu ada pelabuhan terkenal. Lebih baik bekerjasama dengan mereka," katanya.

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi

  6. Anonymous says:

    Bah. kedua:

    Yg. hairannya, Kem. Kewangan pula aktif menggalakkan pelancongan HALAL, yg. suci dan INDAH (dibandingkan pelancongan dr. si Kapir Barat-Zionis yg. makin kurang ajaq dan bongkak dgn. budaya syaitan mereka; negara Islam pun nak dipijak mcm. kita ni PENGEMIS wang mereka)- mana suara Kem. Pelancongan psl perkara penting ini, yg. berkaitan mempertahankan ISLAM/umatnya serta budaya Islam suci dan indah kita (bukan hanya pasal keuntungan)?! Lihatlah Langkawi (juga P. Pangkor dsbnya) yg. mahu dijadikan spt negara KAPIR Barat-Zionis MONACO dsbnya - jadi budaya Islam/Melayu PUSAKA INDAH dan SUCI kita spt. kpg. sawah padi/nelayan kita tu HINA sgtkah?!

    Lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20131129/dn_07/Mulakan-segera-inisiatif-pembangunan-pelancongan-halal, Mulakan segera inisiatif pembangunan pelancongan halal:

    JOHOR BAHRU 28 Nov. - Pihak yang terlibat dalam industri pelancongan disaran segera memulakan inisiatif pembangunan sektor pelancongan halal yang semakin berkembang dan popular dalam kalangan komuniti global.

    Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan berkata, sektor itu berpotensi menyumbang pendapatan tinggi kepada negara, sekali gus merebut sebahagian daripada RM390 bilion (AS$130 bilion) dibelanjakan pelancong Muslim global setiap tahun.

    Menurutnya, nilai industri halal global juga dilaporkan mencecah hampir RM9 trilion dengan berpotensi untuk berkembang sebanyak 20 peratus setahun….

    Makcik Sambal Belacan.

  7. batu api says:

    Tidak ada nabi yang mudah dan indah perlalanan nya dalam menegak kan kebenaran, setakat kena maki...biasalah tu,
    nabi muhammad yang mulia, yang benar, yang maksum...pon bukan semua orang suka kat dia...maka siapa lah kita berbanding nabi muhammad?

  8. batu api says:

    tidak ada nabi yang mudah dan indah perjalanan nya dalam menegak kan kebenaran.
    nabi muhammad yang sempurna segalanya, pon...bukan semua orang suka pada dia, maka siapa lah kita berbanding nabi muhammad s.a.w..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.