..

..

GAME PEMBANGKANG NAK KASI ORANG MELAYU DITENDANG DARIPADA 10 ORANG TERKAYA !!

on Thursday, November 14, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments



Portal pemfitnah pro-pembangkang nampaknya cuba bermain dengan persepsi tentang kekayaan yang ada pada Tan Sri Syed Mokhtar dengan artikel yang dikeluarkan baru-baru ni . Ini mungkin untuk menyokong kenyataan ketua pembangkang di Parlimen baru-baru ini yang kononnya Syed Mokhtar sebagai 'kroni' UMNO.

Entah la apa pula 'game' yang cuba dibangkitkan oleh Anwar ni berkenaan penyahsenaraian BERNAS , tapi nampaknya macam ada cubaan untuk menjatuhkan Syed Mokhtar , satu-satunya Melayu yang ada dalam kelompok 10 individu terkaya dalam Malaysia . Majoriti rakyat Malaysia orang Melayu tapi majoriti yang terkaya di Malaysia ialah orang Cina . Ini fakta , dan yang satu-satunya Melayu dalam 10 terkaya ni pun sekarang cuba dijatuhkan. Ni semua kerja siapa ?

Apa motif Malaysiakini siarkan artikel tentang kekayaan orang ke-7 terkaya di Malaysia ? Kenapa tak disiarkan kekayaan orang yang no.1 hingga no.6 terkaya di Malaysia ? 


Adakah sebab Syed Mokhtar ni orang Melayu Islam jadi ada yang berniat jahat nak menjatuhkan beliau ? Kalau Syed Mokhtar pun jadi tak ada lagi lah wakil dari orang Melayu Islam yang tersenarai dalam 10 terkaya di Malaysia .

Malaysia ni negara majoriti Melayu Islam tapi kalau Syed Mokhtar pun ada yang nak khianat dan dengki dengan kekayaan beliau maka apa status Melayu di negara ni ? Dalam banyak2 syarikat yang tersenarai yang ada pegangan Syed Mokhtar , dah tentu ramai orang Melayu yang bekerja . Hasil pun hasil halal . Tapi kita tau dalam syarikat-syarikat tu pun ada juga yang totok-totok PR yang tak sedar diri.

Sudah lah Syed Mokhtar satu-satunya Melayu dalam 10 terkaya . Kalau tengok senarai tu , majoriti yang kaya pun orang-orang Cina. Tu pun masih tak puas hati nak jatuhkan satu-satunya Melayu dalam senarai tu. Memang bangsat punya Malaysiakini !  


SUMBER 


5 Responses

  1. Anonymous says:

    MALAYSIAN MALAYSIA MAAAA....SEKILANYA KITA OLANG MENANG MAAA...SINGAPORE PUN BOLEH KASI MASUK BALIK MAA..JOIN INI MALAYSIA MAAA...EKONOMI KITA OLANG PUN BOLEH NAIK TINGGI MAAA....

  2. Anonymous says:

    Dasar portal bangsat dinaungi Yahudi laknat... Dapig laknat dan cina bangsat!! Ini yang pencacai, penjilat pembangkat dok agung2kan sangat konon portal berita yang telus, mulus dan suci tu..mcm gampang..ptuihhhh.... pergi jahanam dengan PR nihh.....

  3. Anonymous says:

    Yang 10 terkaya disenaraikan untuk memperbodohkan org2 Melayu yg pada asalnya bodoh . Senarai ini diadakan uk menyembunyi Mamak Mahathir , Daim dan pembesar2 yg korup yg lebih kaya dari 10 makluk2 yg terpapar itu.

  4. Anonymous says:

    Sapa pun kaya kerana usaha dan kepintaran mereka. Tuhan tak akan mengubah nasib sesuatu kaum jika kaum itu tak ubah sendiri. Yang selalu nak pertikai kekayaan orang lain.. sure apa pun tak dapat malahan nasib mereka tidak akan berubah yang berubah hanyalah mereka akan bertambah hebat dalam hal hasad dengki.

  5. Anonymous says:

    anon 2:18..ko de bukti ke pasal pembesar2 yg korup ni lebih kaya dari senarai 10 org tu? Cakap biar ada bukti, kalo tak jadi fitnah je nanti.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.