..

..

PERWAKILAN MUFLIS PERLU DIUMUMKAN AWAL BUKAN SEPERTI HARI INI @NajibRazak

on Sunday, October 13, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Hari ini  berlangsung dengan lancar mesyuarat perwakilan Sayap UMNO  iaitu Pemuda, Wanita & Puteri walaupun terdapat beberapa bahagian yang menghadapi masalah & rungutan perwakilan  .

Antaranya

- Warna kertas undi Bahagian & Pusat hampir sama & mengelirukan . ( menyukarkan golongan warga emas wanita untuk membezakan kertas undi )

-  Perwakilan cawangan dibatalkan haknya menjadi perwakilan di mesyuarat bahagian ( tidak mematuhi peraturan /syarat bertanding & muflis    )

-  Proses pengiraan oleh urusetia  Jawatankuasa Pemilihan  perlu diperbaiki


Bagi GPB segala teguran ini wajar diperbaiki walaupun sistem ini baru pertama kali diperkenalkan.

Akhir sekali , kalau boleh lah sebelum pemilihan 19 October ini .. kepada mana-mana perwakilan cawangan yang diisytihar muflis perlu nama mereka dimaklumkan terlebih dahulu . Bila nama mereka diumumkan oleh Pengerusi Tetap di depan semua perwakilan , sudah tentulah ia  mengaibkan diri & keluarganya .

Jadi , maklumkan lah awal kepad perwakilan Muflis ini..






2 Responses

  1. Anonymous says:

    Bah. pertama:

    GERAMNYA! Tengoklah EVANGELIS Star MENGAGUNGKAN kemenangan puak Islam/Melayu LIBERAL - dan si JAGUH liberal BONGKAK pula, menuduh seolah yg. mencabarnya, sebagai berhaluan kanan" (right wing")- seolah pelampau 'rasis'lah tu! Jadi apakah maksud si liberal ini, seolah kalau memperjuangkan agenda Islam/umatnya termasuk hak BUMIPUTERA Islam/Melayu dgn. amat TEGAS; adalah puak "pelampau"?! Jgnlah angkuh sgt. dgn. kemenanganmu, hai puak liberal UMNO - kami akan terus berdoa kpd. ALLAH SWT melindungi pejuang Islam/Melayu TULENNYA dan menyelamatkan Tanah Melayu PUSAKA nenek moyang kami ini serta umat Islam/Melayunya (terutamanya anak-anak kami), dr. sebelum dijajah si LIBERAL BRITISH-ZIONIS laknat lagi!

    Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/10/13/Umno-polls-khairy-liberal.aspx, Umno polls: Liberal, progressive agenda has prevailed, says Khairy , by rahimy rahim AND rashvinjeet s.bedi , October 13, 2013:

    KUALA LUMPUR: Re-elected Umno youth chief Khairy Jamaluddin said his progressive and liberal agenda has been endorsed by the grassroots.

    He said that if the grassroots did not accept the agenda tha he brought along, it would be reflected in the results, pointing out that his opponents used a regressive agenda.

    "If I wanted to win comfortably, I could have used a right-wing formula. I wanted to show that you can be a progressive and win in Umno," he said during a press conference at PWTC.

    He added that the progressive agenda had to start with the youth who would one day bring the party forward.....

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

  2. Anonymous says:

    Bah. Kedua:
    Dan bukan main lagi si KAPIR-KAPIR DAJAL dr. DAPBANGKAI/PKR kat M'sia ni, yg. MENJILAT kaki kudis Barat-Israel, yg. MELALAK kat M’sia ni, nak paksa pemimipin Islam/Melayu amalkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis, yg. amat BUAS! Kononnya falsafah, budaya dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' - pala hotak si KAPIR SYAITAN Barat-Zionis PENIPU ini, di mana gaya hidup mcm. BINATANG BUAS-PENGIKUT-SYAITAN, yg. rakus MEMUJA wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak)/bertelanjang-beraksi lucah dpn. awam, dadah, alkohol dan perjudian dsbnya - akan terus MENJAHANAMkan akhlak, akidah dan tamadun umat Islam/Melayu!

    Lihatlah KEHANCURAN tamadun Barat akibat falsafah/budaya/undg-undg LIBERAL mereka, terutamanya hak asasi KESAMAAN/KEBEBASAN MUTLAK (terutamanya utk. perangai BUAS mcm. pengikut SYAITAN - di mana semua jenis perangai boleh jln.) cthnya Sweden yg. baru keluarkan undg-undg DAJAL di mana onani/melancap (masturbation) sah di tpt. awam, termasuk dlm. bas/taman/pantai dsbnya (lihat di http://www.huffingtonpost.com/2013/09/18/public-masturbation-legal-sweden_n_3949742.html).

    Dan di Jerman pula, MEROGOL HAIWAN (termasuk ’zoo‘ khas utk. rogol segala mcm. haiwan) adalah sah dlm. undg-undg di akhbar (anti-Islam) di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html).

    Dan di UK pula, lihat lelaki tukar jantina ini asyik berbasikal/berjln dsbnya, dgn. mendedahkan buah dada ‘wanita’nya di tempat awam – wanita/lelaki hampir telanjang/telanjang terus di tpt. awam, adalah. sah dlm undg-undg Britain (di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2437092/Privates-parade-Transsexual-topless-equality-activist-caused-big-bust-riding-bicycle-barbecuing-cutting-grass-half-naked.html atau http://www.dailymail.co.uk/news/article-2442382/The-Queens-estate-reverses-ban-nudists-famous-beach-imposed-complaints-haven-swingers-perverts.html).

    Sedangkan umat Islam di Barat tak pula mahu diberikan hak asasi kesamaan/kebebasan mutlak, asyik diHINA bila mahu memperjuangkan KESUCIAN akidah-akhlak mereka, termasuk bila mahu memakai tudung, kelihatan alim dsbnya, juga guru-guru KAPIR sering mahu MENJAHANAMkan sekolah-sekolah Islam – lihat di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2424241/Islamic-schools-Britain-forcing-girls-young-11-wear-face-veils.html dan http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2440816/The-devoted-teacher-quit-Muslim-school-told-THIS-outfit-indecent.html. Di Jerman pula, wanita Islam bertudung juga tak dibenarkan bekerja dgn. JPA Jerman.

    Lihat juga drama/filem Hollywood Barat-Zionis (Bollywood/filem Asia makin terikut), makin mempamirkan budaya Kristian-Yahudi (termasuk pemakaian salib atau dlm. gereja-synagogue, terutamanya dlm. drama/filem patriotik termasuk drama polis) atau kebebasan seks/pornografi, tetapi kalau lakonan umat Islam, asyik dihina sbg. 'teroris', apalagi bila memakai tudung, berjanggut atau berkopiah. Dan masjid juga dipandang hina!

    Makcik Sambal Belacan.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.