..

..

HOT !! LAGI WAJAH TEGANG ANWAR YANG NAMPAK LEBIH JELAS HARI INI !!

on Friday, October 4, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 9 Comments





Hari ini kita dapat melihatkan sendiri lebih jelas wajah tegang   terbaru Bang Non  di Parlimen selepas beliau muncul tanpa memakai cermin mata besar seperti  sebelum ini . 

Dalam usia 65 tahun , kedut tak ada beb .. hidung pulak semakin besar ..hahaha







Pakatan Rakyat tetap menolak Akta Pencegahan Jenayah (PCA) walaupun pindaan akta tersebut telah diluluskan Dewan Rakyat semalam, kata Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Bantahan itu katanya akan diadakan dalam bentuk kempen dan forum kononnya bagi menunjukkan kerajaan begitu terdesak untuk menggunakan akta itu dalam memerangi jenayah di negara ini.
"Kita akan terus membantah walaupun undang-undang ini telah diluluskan. 
"Kami akan teruskan di dalam dan luar Parlimen, kami akan adakan siri kempen, forum, untuk memberikan pendedahan mengenai betapa terdesaknya kerajaan menggunakan akta ini untuk memerangi jenayah," jelas Ahli Parlimen Permatang Pauh itu. 
Anwar mendakwa kerajaan persekutuan telah menyalahguna peruntukan undang-undang dalam memberikan lebih kuasa kepada polis meskipun mengakui kegiatan jenayah kini berada pada tahap membimbangkan.
"Kita pandang serius jenayah meningkat dan ada penyelesaian dikemukakan oleh Suruhanjaya Diraja penambahbaikan perjalanan dan pengurusan PDRM 2005.
"Saya nak ingatkan Pakatan Rakyat berpendirian undang-undang ini rakus dan disalah gunakan seperti yang berlaku sebelumnya, dan kita akan terus membantah," jelasnya dalam satu sidang media di lobi Parlimen sejurus Sidang Dewan Rakyat Mesyuarat Kedua Penggal Pertama Parlimen ke-13 ditamatka


9 Responses

  1. Anonymous says:

    `Salah guna kuasa' menolak undang-undang melindungi rakyat dari ancamam penjenayah.Jangan biarkan negara ini `diperintah' oleh gangster dan samseng dan disokong oleh puak-puak yang cuba menghalalkan cara semata-mata ingin mendapat publisiti murahan.

  2. ajai62 says:

    Assalam Bro

    Asal namanya pembangkang... semua di bangkang... Nak cakap apa pada mereka nyawa rakyat tak penting... yang penting nyawa kroni mereka si Penjenayah... Kalau tak peguam puak pembangkang tak ada kerja nak buat utk membela penjenayah... Nanti mana nak dapat duit untuk hidupkan keluarga.. Macam haram&&&&....

  3. Anonymous says:

    ..."Saya banyak makan tempe"...ayat ini pernah digunakan oleh saorang pemimpin sebelum ini bila beliau ditanya tentang wajahnya yang bukan semakin tua tapi sebaliknya...

  4. Anonymous says:

    Masa sedang dibahaskn xnak kluar sgala fakta untuk bangkang,Bila dah lulus baru nk menyalak

  5. Anonymous says:

    ADAKAH INI MENEPATI SYARIAH ISLAM?

  6. Anonymous says:

    Togang ko, kondur ko sei tak kisah, cumo satu jangan sok muko bokilat2 tu pun nak disalahkannyo UMNO/BN..

  7. Anonymous says:

    macam mana dikatakan salah guna kuasa tu? Cer cite sikit wahai mangkuk2 PR..

  8. Anonymous says:

    carilah Rosmah punya make over artist,,,,,

  9. Anonymous says:

    kerajaan terdesak ke ko nuar oii. dah namanya pembangkang semua nak di bangkang. ISA di bangkang pembangkang hingga terhapus akta tu. PCA pun tak betul juga di mata pembangkang. depa ni dah giler ke apa. akta apa yang depa nak. dengar sini pembangkang tak budiman oiii. ikut je la apa yang kerajaan yang memerintah sekarang nak buat. ko tu pembangkang je pun bukan kerajaan memerintah. jadi jangan nak lebey2

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.