..

..

HOT ! ANWAR SEMAKIN GILA , NAK MINTA BANTUAN AMERIKA GULING KERAJAAN MALAYSIA !! !!!

on Thursday, May 16, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 15 Comments

"  Selagi aku tak jadi PM ..negara ini tak akan aman & tenteram "


Penyakit gila nak jadi Perdana Menteri terus  menjadi-jadi kepada Anwar .. yang haramjadahnya dia nak heret sama rakyat terbabit dalam kerja GILA ini dan boleh memudaratkan keselamatan awam & negara.

Terbaru dia meroyan lagi dan seolah-olah mahu Amerika melancarkan perang ke atas Malaysia seperti mana di Iraq atas alasan demokrasi .

Bagi GPB , selagi  KDN & Polis membiarkan manusia gila terus menghasut rakyat untuk mengguling kerajaan yang sah dipilih rakyat , selagi itu lah negara ini tidak akan aman & tenteram .

Harap Datuk Seri Zahid Hamidi bertindak tegas menangani ancaman ini sebelum ia menjadi lebih parah !!

ANWAR   PENGKHIANAT NEGARA !!

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, Pakatan Rakyat akan menyerahkan bukti mengenai penipuan yang berlaku dalam pilihan raya umum 5 Mei lalu kepada Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama. Berucap dalam Himpunan ‘Black 505′ di Kuantan malam tadi, Anwar berkata, Pakatan mahu kuasa besar itu menjawab mengenai kemenangan BN yang didakwanya turut disumbangkan oleh pengundi bukan warganegara Malaysia.

 “Oh, katanya tadi Obama telefon kepada Datuk Seri Najib. Tak apa, tak ada masalah. Tapi saya nak beritahu kepada Presiden Obama… Amerika pun lancar perang di Iraq, untuk apa? Untuk demokrasi di Iraq

. “Saya nak beritahu kepada Amerika, kita akan beri bukti penipuan dan (kita) nak tengok kamu akan kata apa. Malaysia ini dimenangi oleh Umno pada pilihan raya baru-baru ini, bukan sahaja dengan undi rakyat Malaysia, tapi undi Banglasia,” kata Anwar dipetik Malaysiakini.


15 Responses

  1. Anonymous says:

    hanya orang tak ada akal saje yang mempercayai Anwar.Jika anda mempercayainya anda juga tiada akal @ gila

  2. Anonymous says:

    si gila ni memang suka cakap merapu. orang gila la katakan. dulu dia meroyann kata ada berkotak2 dokumen sulit kerajaan dia nak dedahkan, sampai dah berukar 2 pm lepas tun. sekotak haram pun tak ada. pas tu 16 september. hai macam2 hal. si gila ni bukak mulut je menipu kalau tak menipu mungkin dia akan jadi lebih gila kot. bagusla dia nak dtg johor. bolehlah sumbat si gila ni kat hospital permai. tapi yg peliknya pengikut dia ni tak terasa jemu pulak dikencing si gila ni tak habis2

  3. Anonymous says:

    teringat zaman sekolah dulu, belajar dalam sejarah raja2 dan pemimpin2 melayu jual tanahair kepada penjajah kononnya kerana keadilan.. sama la yg apa beliau lakukan skrg...

  4. Anonymous says:

    Adoyai bila la org tua ni insaf ha? Giler kuasa tahap gaban tul.. Sikit ari lg dia ni kena hantor msk spital tanjung rambutan ni...kah kah kah! *kita lihat sape yg kena!!!

  5. Anonymous says:

    MENDIDIHNYA DARAH AKU TGK MUKA MAKNUSIA yg gila kuasa nih... masih tak mau terima kekalahan jugak dia nih.. Islam ke dia nih sebab kalau orang yg ada aqidah akhirnya akan sedar bahawa kita punya perancangan tapi Allah yang punya kuasa...xpercaya dengan ketentuan Ilahi, qada dan qadar kah kamu wahai saudara Anwar? Cubalah lihat dalam cermin bagaimana wajah kamu yang sekarang nih langsung xbercaya dan lebam!!

  6. Anonymous says:

    Malaysia komanwel.l.bukan sebarang negara.

  7. Anonymous says:

    Presiden Amerika bodoh ka? Kalau Obama ikut jugak cakap Anuar, SAH Obama LEBIH BODOH dari pengikut pengikut PKR.

  8. Dia ingat orang Bangladesh akan duduk diam dengan perangai dia. hehehehe...sama juga ko tak boleh jumpa orang Iran sebab ko sokong Israel.

    Nuar 5 tahun tu panjang...macam-macam boleh jadi pada ko...Ingat Allah banyak-banyak.

  9. Anonymous says:

    jangan sampai menyusahkan anak cucu aku.. aku akan cari kau walaupun dalam kubur..

  10. Anonymous says:

    Teruk sungguh DSAI ni...Syok dan kemaruk sangat nak jd PM...umur dah lanjut ..bertaubat lah....

  11. Anonymous says:

    INI BLOG MACAI BANGSAT UMNGOK

  12. Anonymous says:

    anwar ni memang manusia bertopengkan syaitn...! cuba renung betoi2 muka dia............

  13. Anonymous says:

    insaf lah wahai annu war jangan kerana gilakan kuasa bangsa nak diperjudikan........!

  14. Anonymous says:

    Teruskan berjuang......dedahkan pengkhianat negara nie bangsat x guna kes ic Sabah,PKFZ,perwaja stell,lembu fidlot,kes khir toyo,kes LYNAS, byk lg nie......kita kais pagi mkn pg diaorg senang jer songlap duit haram jadah btl.....sampai mati gua ingat kerajaan zalim

  15. GULING KERAJAAN MALAYSIA LAGI BAGUS DARI SEKARANG SEPERTI CONTOH NEGARA THAILAND.

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.