..

..

HOT !! Video terlampau skandal Stopa Ali pulak tersebar !!

on Thursday, April 11, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 8 Comments




* UNTUK LIHAT VIDEO ..KLIK DI SINI

VCD lucah melibatkan Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali bersama-sama seorang wanita bukan warganegara, bukannya cerita baru. Dah lama sangat dah tetapi kurang popular berbanding klip video seks sejenis membabitkan Anwar Ibrahim. Malah amat kurang popular berbanding klip video gambar kemaluan wanita dan kemaluan lelaki membabitkan seorang Ahli Dewan Undangan PAS Kelantan.




Sumber memberitahu, PARASIT PAS telah mula mengedarkan VCD lucah yang dikatakan membabitkan Mustafa Ali dikesan di Kampung Alor Lintang, Kampung Raja, Besut, Terengganu. 

Bagaimanapun, pengedar telah ditangkap oleh pihak berkuasa dan apabila pemeriksaan dilakukan, pada lelaki berkenaan terdapat 16 sampul surat yang mengandungi sekeping VCD lucah setiap satu.

Video berdurasi 11 minit 25 saat itu, memang jelas telah dilakukan secara cermat untuk memusnahkan Mustafa Ali.

Kaum PARASIT PAS sebenarnya terlibat secara langsung apabila dari awal lagi mereka telah menyatakan kebencian terhadap Mustafa Ali dan enggan membaiahnya sebagai pemimpin. Mustafa Ali seringkali disifatkan sebagai ‘TERKENANG-KENANGKAN ZAMAN PERPADUAN UMNO-PAS’ di mana dia telah dilantik sebagai salah seorang anggota kabinet.




Apabila timbul isu KERAJAAN PERPADUAN, Mustafa Ali merupakan antara pemimpin tertinggi PAS yang menjadi sasaran kebencian selain Hadi Awang. Beberapa pemimpin PAS yang pro-Anwar Ibrahim dan DAP terang-terangan menyatakan tentangan mereka dan tidak merelakan PAS terbabit dalam KERAJAAN PERPADUAN dengan UMNO.

Sedangkan usul KERAJAAN PERPADUAN dibuat oleh Presiden parti sendiri!

Antara yang paling lantang menentang adalah Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz yang kembali melalut dan memutarbelitkan cerita sebenar mengapa PAS dikeluarkan dari Barisan Nasional pada awal 1970-an lalu.

Pemilihan kepimpinan pusat PAS akhirnya menyaksikan Nasharuddin Mat Isa, seorang lagi pemimpin PAS yang dikaitkan dengan KERAJAAN PERPADUAN hilang jawatan sebagai Timbalan Presiden PAS, sebaliknya yang berjaya merampas jawatan tersebut adalah Mat Sabu, pemimpin PAS yang penuh dengan masalah moral dan kelulusan akademik yang amat rendah walaupun tidak serendah Mahfuz Omar.

Kejadian yang berlaku di Terengganu itu sebenarnya merupakan salah satu daripada strategi PARASIT PAS untuk memastikan golongan tradisional seperti Mustafa Ali, dinyahkan daripada hierarki kepimpinan PAS.

Menariknya, PARASIT PAS cuba menjadikan UMNO sebagai mangsa mereka. Dengan mengambil contoh tuduhan yang dilemparkan oleh Anwar Ibrahim apabila klip-klip video intimasinya terdedah, PARASIT PAS cuba mengulangi kaedah terbabit. Mereka menyangkakan, mereka akan lepas bebas apabila VCD-VCD tersebut diedarkan terutama di kawasan yang dijangka boleh dimenangi oleh PAS.

PARASIT PAS telah berjaya memerangkap Mustafa Ali dengan umpan wanita. PARASIT PAS cuba pula memerangkap UMNO dengan tuduhan kononnya rakaman tersebut dibuat oleh UMNO dan VCD-VCD itu pula diedarkan oleh UMNO.


8 Responses

  1. islam nak 4 org saksi...video x jd bukti dlm islam nampak sngt admint x tau hukum allah...kalu admint x ada bukti admint boleh di tuduh sebarkan fitnah...kalau posa,sembahyg pun x guna coz fitnah...mufti perak pun ada cakap kena ada 4 org saksi

  2. Anonymous says:

    Fitnah taik mu..baso bodo..gambar pemimpin keji macam tu pun xkenal...

  3. Anonymous says:

    Sebab tu makin ramai sesat...sampai ada parti ajaran sesat...bila kena batang hidung sendiri...tuduh orang lain konspirasi...tapi salah sendiri x sedar...sebab tu juga pak sheikh aljuburi sampai la ni dok berkokok macam dialah paling hebat didunia ni...pendedahan nuar brahim main amoi pun dikatakan konspirasi...ramai sangat yg tongong depa2 ni...kalau nak main tak kan nak main depan saksi...itu dah orgy lak. ....kalau hanya pencuri bahlol saja
    nak mencuri depan2 polis...lu pikiak la sikit hoi..

  4. Anonymous says:

    istighfar byk2 sahabat

  5. ahmad fauzi.. zaman dulu mana ada video lagi..sebab tu dorg kena 4saksi..ni dh terang2 muka dia..jelas. dia pun manusia ada nafsu..jgn kita tgk yg pakai lebai semestinya baik...dia manusia jugak...

  6. Anonymous says:

    Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
    "Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
    (Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

    Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
    Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
    Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

  7. Anonymous says:

    Kita berada dzaman moden,apa yg telah kita lakukan boleh dtonton semula sebagaimana di masyar nanti Allah akan.tunjukan kembali apa yg.telah kita lakukan,tak taulah camana caranya.Agak malang kalau kita yg hidup dzaman ini nak menolak bukti video dan buat alasan pelbagai.Kalau gambar tu terkena kepihak pemwrintah dgn tiba2 semua bersuara mengutuk dan beri tekanan utk letak jawatan dan sebagainya.Janganlah bersikap hipokrit kepada diri sendiri,kena adil dlm buat keputusan walaupun kpd musuh kita,Rasulallah SAW telah memberi contoh semasa beliau mengadili org islam dan yahudi,beliau tidak mengemalkan aasobiyah dgn memenangkn puak sendiri.Kaedah pwngadilan Nabi yusof tentang mengenali kesalahan melalui kesan yg ada pada baju baginda samada sidepan atau belakang..apatah lagi dah ada dlm video yg telah disahkan ketulinannya.kalau tak mau hukumpun tak apa,tapi jgn tipu mata sendiri.

  8. Anonymous says:

    Hahaha!!!! 2 spender ke?? Igt singlet die!! Haha, besau btol..

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.