Ostazah Abby hina parlimen Pagoh sebagai pekan koboi !!

on Monday, December 31, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 7 Comments



Ini lah masalah  orang yang tak pernah menjenguk rakyat akar umbi di kampung  .  Bila turun sikit ke kawasan kampung seperti di Pagoh , macam orang bangang   pulak  pasal baru tahu ada pelajar  di situ pergi sekolah naik bot .

Untuk pengetahuan Ostazah Arbaiyah ,  Pagoh tu bukan seperti Ampang atau Lembah Pantai ye , boleh pergi sekolah naik bas , van atau LRT .  Sana sekolah pulak  bukan banyak seperti di kawasan bandar besar dan dekat dengan rumah .

Bertambah bangang lagi , dia bandingkan Pagoh dengan negeri Kelantan kononnya lebih hebat kerana diperintah Tok Guru .

Nak tanya sikit kaya dengan IMAN macama tu Abby ??

Kalau air masuk ke rumah rakyat Kelantan  macam teh tarik & kotro   tu dapat cahaya iman ka ??

Air adalah keperluan utama rakyat , jadi jika isu air pun tak boleh selesaikan ... tak guna pun ia dipimpin oleh Tok Guru !!



7 Responses

  1. Anonymous says:

    apesal x de sesape yg berani buat aduan pasal perempuan puaka ni? mulut mcm jalang!

  2. Anonymous says:

    Selambe togeh je die sindir org johor....patut la kene cerai kalau mulut mcm puake!

  3. Kampong aku tu.....mmg kurang ajor.....x tau asal usul x yah ckp mcm ko tu bagus sgttttttttttttttttttt

  4. Sgt berckp klu ilmu tu skit sgt.....baru nk kenal dunia lah ko nie abby

  5. betina ni macam bagus sangat sedar le diri tu dulu macam mana

  6. betina ni macam bagus sangat sedar le diri tu macam mana dulu dulu

  7. betin ni macam bagus sangat sedar le diri tu masa lampau macam mana

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.