Alasan Ostazah Abby tak pergi misi bantuan ke Gaza

on Thursday, December 6, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 10 Comments



Inilah orang kata... sembang je deras , tapi bila nak ajak ke sana terus  beri macam-macam alasan .

Itu lah Ostazah Abby Abadi ..

Sebelum ini bukan main lagi  cakap  ahli partinya  sedia jihad jika dihantar ke Gaza , tapi bila diundang ( sendiri mengaku) terus bagi alasan program ceramah2  PAS nya lebih penting lagi  .

Orang kalau betul2 ikhlas nak bantu rakyat Palestin , tak cakap besar seperti puak-puak PAS  dan terus je tawarkan diri untuk pergi .

Contohnya seperti artis ini iaitu Heliza Helmi , Aflin Shauki dan beberapa artis lagi   ..

mana pi artis jihad PAS ?? kata nak berjuang untuk Islam ? .. artis lain kan semua dilabel banyak buat kemaksiatan ..


Heliza pergi gaza tak heboh2 pun ...bukan macam pakar retweet cepat PAS ..


10 Responses

  1. gyp sahid says:

    semua orang yang pergi tu takder emak/bapak atau anak2 ker? yang pergi tu semua takder tanggungjawab ker? Wahai Arbakyah.. udah2lah tu.
    WEAK PEOPLE REVENGE,
    STRONG PEOPLE FORGIVE,
    INTELLIGENT PEOPLE IGNORE,
    As for You my dear, is none of the above...

  2. gyp sahid says:

    yang ke Gaza tu semua takder emak/bapak ker? Takder tanggungjawab ker? Berjihad begini lebih baik dari menghasut dan meracun pemikiran sesama Islam.
    WEAK PEOPLE --REVENGE
    STRONG PEOPLE --FORGIVE
    INTELLIGENT PEOPLE --IGNORE.
    You Arbakyah,,, is none of the above.

  3. org mcm ni memang jenis penting diri punya.lelaki pun serupa, pompuan pun serupa. Cakap lebih besar dari perbuatan. Saya setuju dgn "gyp sahid". This lady is nothing!

  4. Anonymous says:

    Udahle Bakyah oi. .. Baik le kamu buang prasangka kpd org lain..
    Kesian Aku tengok Bakyah ni... Makin senget...

  5. Semakin meluat aku nengok Ustazah segera nie( ABby)

  6. Anonymous says:

    Kening masih berpantis lagi ke?

  7. Anonymous says:

    ABaBie ni serupa mcm sorg pemimpin PAS tu..tarik diri saat akhir utk misi bantuan ke GAZA sbb tak mao kongsi 1 kapal dgn KJ dan alasan lain..program bantuan ke Gaza tu jd program politik sbb yg melepaskan peserta tu PM...apa ke hanjing nyer alasan..

  8. Kalau dah munafik tu munafik jugak. Banyak alasan.

    GEMPAR!: Hari Jumaat akan jadi cuti hujung minggu seluruh negara di TENDANG TERAJANG

  9. Anonymous says:

    ostazah cukur kening ni.
    saja ak cari publisiti murahan..
    dapat masuk media dengan harapan ada dato@ustaz y berkenan..
    bahaya ostazah segera mcm abc ni.

  10. Anonymous says:

    bakyah..bakyahhhh.. malukan mak bapak jee

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.