..

..

Mengapa doa PAS jatuhkan UMNO BN tak makbul ??

on Saturday, November 17, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 11 Comments



Umat Islam boleh nilai sendiri doa mereka untuk jatuhkan kerajaan UMNO BN kononnya zalim & menindas rakyat .

Hj Hadi kata doa ini dibolehkan sebab ia doa orang yang dianiaya,ditindas oleh kerajaan zalim.


Adab  Doa ala  PAS boleh jerit-jerit macam konsert ke  ??...




 GPB nak tanya zalim kat mana tu ?? Tak boleh sembahyang ke? Kena bunuh ke setiap hari ke seperti mana kerajaan Syria ? Negara ini  hidup tak   aman ke? Tak boleh menjalankan aktiviti dakwa Islam ke?

Yang GPB nampak puak-puak PAS menggunakan doa  ini hanya nak kuasa , pangkat & kedudukan bila berjaya tawan Putrajaya . Dulu doa pecah perut kepada Datuk Seri Najib oleh Nik Aziz tapi sampai hari ini tak pecah pun .

Nak tahu mengapa doa puak-puak kopiah putih ini Allah tak makbul ... Ustaz Kamal ada jawapannya iaitu melalui hadis Rasulullah mengenai satu golongan di akhir zaman sanggup jual agama demi kejar pangkat darjat & kedudukan .



11 Responses

  1. Anonymous says:

    Kesian kat puak ni..Allah yg beri hidayah pd seseorang.. Allah maha kaya.. Kita tengoklah nanti.. Kita buat keje kita.. Allah dah bagi petunjuk kebongkakkan dia org.. Yg penting kita doa dia org di beri petunjuk

  2. Anonymous says:

    adat doa xkan nk makbul terus kot??lau cmtu xde owang miskin r kt dunia nih..smua doa nk kaya tub2 jd kaya..x gitu ek??

  3. Salam para pembaca, untuk membaca teks penuh doa Pas hancurkan UMNO itu, boleh melawati http://gandasarimerdeka.blogspot.com/2012/11/islam-terus-menjadi-mainan-pas.html

  4. Anonymous says:

    nabi muhammad sendiri pernah dizalimi , tapi tak pernah mendoakan yang buruk tentang orang lain , kadang2 orang pakai kopiah ni , nak jaja agama konon nak kata dia betul memanjang

  5. Anonymous says:

    kenapa orang yg nampak alim boleh melakukan pekara yang sedemikian sedangkan kita yg tak berapa sangat ni pun tak mendoakan kejatuhan org lain. Apa nak jadi niee. nak kiamat kut.pada saya ini semua memalukan umat islam sendiri renung2kan lah.

  6. Anonymous says:

    Doakan "parti UMNO" je supaya berkubur, bukan "orang UMNO"...ada beza tu hehehehe

  7. Anonymous says:

    Anonymous : anda xpayah nak membela perkara yang terang2 salah.. anda harusnye menilai lebih mendalam dan tidak dipengaruhi oleh mana2 fahaman politik..fikirlah seperti seorang islam yang taat kepada Allah S.W.T dan Rasullulah S.A.W.. inikan ulama dan ustaz yang kita harapkan untuk membantu kita mencari kehidupan yang diredhai allah ?? Sedih melihat orang2 yang kononnye memperjuangkan agama islam tetapi tidak melakukannya dengan ikhlas hati..

  8. Anonymous says:

    umno tu bukan org islam ker yang uruskan dan kerana itu dapat mandat takbir negara ini,kalau jatuh umno maka jatuhlah pentadbiran org islam.

  9. Anonymous says:

    Orang tua dah nyanyuk macam tu la, dok rumah la jaga cucu lagi dpt pahala dari dh tua dok buat dosa lg

  10. Anonymous says:

    slm buat semua...

    Bkn lah mcm 2..tapi kita perlu ingat bahawa hanya Allah yg maha mengetahui segala galanya..

    hidup kita kat dunia ni hanyalah sementara..dunia ni pinjaman semata-mata..berbuat baiklah sesama manusia..dapat pahala..

  11. Anonymous says:

    sapa kata tak makbul. umno menang dgn menipu. jahat laknatullah. munafik akhir zaman itu lah umno bn.

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.