..

..

Abby tak ikut fatwa Nik Aziz pasal berniaga dengan Yahudi !!

on Saturday, November 24, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



GPB kesian betul dengan Ostazah Abby ni ..tak habis-habis meroyan je dia ni .. Apa tidaknya hari ini dia memfitnah FELDA pulak kononnya jual minyak sawit kepada Yahudi Israel .

Betul ke Felda jual minyak kepada Yahudi Israel ??

Setahu GPB la . Timbalan  Menteri Datuk Muhkriz berkata ia dijual kepada syarikat milik rakyat Muslim  Palestin .KLIK DI SINI


Tapi sebelum itu , GPB nak nasihat Ostazah Abby akan kembali rujuk fatwa Tok Guru pujaannya pasal berniaga dengan Yahudi .

Siapa yang benarkan boleh berniaga dengan Yahudi ?? Nik Aziz juga kan ...  hahaha...










2 Responses

  1. Anonymous says:

    Aku penyokong kerajaan..tp xph la manipulasi statement nik aziz..sbb yg dia ckp tu btol..bkn semua yahudi tu kafir harbi n ade jgk yahudi yg pluk islam..dr nabi Ishak smpi la nabi Isa berbangsa yahudi..

    Bab ebby tu mmg dia tgh meroyan..jgn dilayankn sgt..kite xkn mng berdebat dgn dia..sbb imam al-Syafiee prnh berkata "aku yakin utk mng bile berdebat dgn org berilmu tp aku akn kalah bile berdebat dgn org yg jahil"(lebih kurang mcm tu la bunyinye..klu salah mnta maaf)

    So renung2kn..

  2. Air dah naik kepala kot? hehe

    Analisis bingai sekiranya PR menang PRU13
    di TENDANG TERAJANG

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.