..

..

Pelacur dedah rahsia klimaks awal pelanggan hidung belang !

on Friday, August 24, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 13 Comments



MEMANG benar apa yang dikatakan Mona, tak sampai 10 minit, dia kembali semula kepada saya.
Liuk-lentuk saya lihat dia berjalan sambil membetulkan sedikit rambut palsu yang dipakainya.
Untuk pengetahuan pembaca, rambut Mona sebenarnya pendek atau ala-ala ‘crew cut’…alasannya senang nak jaga, tak payah letak shampoo.
” Wah cepat benar awak ‘layan’ drebar teksi tu, masa bila masuk hotel?,” tanya saya.
” Hahaha, kan saya dah bagitahu abang, dia tu memang ‘cepat’, saya dah tahu ‘suisnya’ kat mana, pelanggan tetaplah katakan,” kata Mona sambil tersengih, makin jelas kelihatan giginya yang rongak itu.



Bercerita lanjut, Mona memberitahu yang dia hanya membawa lelaki tadi di sebuah sudut gelap dekat lorong berhampiran, mudah, tak payah panjat hotel katanya.
Namun ada satu perkara yang diberitahu Mona membuatkan saya terkejut besar dibuatnya.
Ujar Mona, hampir kesemua pelacur di kawasan itu mempunyai satu rahsia yang tak ramai orang tahu.
” Untuk pengetahuan abang, kami sumbat kapas dalam ‘anu’ kami…jadi lelaki yang melanggan kami tak mungkin dapat ‘bertahan’ lama,”
” Sumbat kapas dalam anu? Tak faham, boleh jelaskan sikit,” tanya saya yang agak ‘blur’ dengan pengakuan tersebut.
” Aduh, yang ni pun nak saya ‘explain’ ke bang, begini, bila ‘benda’ lelaki kena kapas tu, cepatlah geli, cepatlah klimaks, hahahaha,” katanya sambil ketawa terbahak-bahak, lawak sangatlah tu dalam hati saya.
Kata Mona, jadual ‘kerja’ mereka amat singkat, sekitar tiga hingga ke empat jam sahaja dalam satu-satu malam.
Sebab itu mereka akan cuba mendapatkan pelanggan dalam sebanyak mungkin.
” Kami kat sini takde masa nak ‘romen-romen’ bang oii…dapat pun RM30 je, jadi sendiri mau ingatlahkan…lainlah kalau sanggup bayar lima enam ratus, sampai pagi pun saya sanggup servis,” katanya dengan selamba.
Tambah Mona lagi, dia pernah pulangkan duit seorang pelanggannya kerana ‘terlalu lama’.
Bahkan dia juga mengaku takkan teragak-agak untuk berhenti ‘sekerat jalan’ kalau dia rasakan pelanggannya itu ‘tidak sampai ke kemuncak’.
” Wah berani awak ye, tak takut ke kalau pelanggan awak marah atau pukul awak sebab tak layan dia betul-betul?,” tanya saya.
Ketika ini saya lihat airmuka Mona tiba-tiba berubah.
Alamak, saya dah mula resah…tertanya-tanya juga apa yang tak kena dengan soalan saya itu.
Dekat lima minit Mona tidak bersuara, sebaliknya terus menyalakan rokok Sampoernanya itu dari satu batang ke satu batang.
Letak Tisu Dalam 'Anu' ?
” Abang, kalau bab kena maki, kena pukul dengan pelanggan ni saya dah tak tahu nak cakap…seingat saya sejak buat kerja ni, badan saya lunyai dengan sepak terajang sampai saya dah jadi ‘mangli’ dengan benda-benda macam tu
” Bukan setakat pernah kena pukul, saya juga pernah hampir nak kena tikam dengan seorang lelaki yang kononnya nak ‘servis’, rupanya dia nak menyamun.
” Saya dah tak hairan, nak bunuh pun bunuhlah, kalau saya mati, Malaysia tak rugi apa-apa pun…cuma saya sedih andaikata saya pergi dulu, siapa nak jaga Baby, siapa nak bagi makan dia,” kata Mona.
Di saat ini tiba-tiba airmata Mona berderai.
Bersungguh-sungguh dia menangis sampai saya pula naik cuak.
Risau juga takut-takut orang ingat saya pula yang nak samun Mona!
Ternyata dari riak wajahnya, Mona terlalu sayangkan anak perempuannya itu.
Dalam hal ini saya ‘tabik’ dengan Mona. Walaupun tugasnya penuh dengan noda dan dosa, namun sifat kemanusiaan, lebih tepat lagi, sifat keibuan masih kekal dalam jati dirinya.
Perlahan-lahan saya mengeluarkan sehelai tisu dari poket seluar saya.
Saya berikan pada Mona, namun dia enggan menerimanya.
” Abang kerja saya ni memang memerlukan tisu, kalau tak, mana saya nak lap ‘benda alah’ tu, simpan sajalah tisu abang tu, dalam beg tangan saya ni dah ‘standby’ sekotak tisu, tisu basah pun ada, tadi saya beli kat Mydin, ada ‘sales’,” kata Mona.
Ketika ini entah kenapa saya tiba-tiba boleh ketawa.
Entah kenapa lucu benar saya rasakan ayat yang keluar dari mulut Mona itu.
Dalam hati saya, betul juga, apalah ertinya jadi wartawan kalau benda penting macam pen pun takde, begitu jugalah ‘profesion’ macam Mona.
Apalah ertinya kerja macam dia kalau benda penting macam tisu pun takde, mahu haru jadinya!  (BERSAMBUNG)

sumber : mynewshub 


13 Responses

  1. Anonymous says:

    ajaklah si mona ni bertaubat~... insyaallah, Allah akan bantu dia~... nasibnya tidak boleh diubah oleh orang lain melainkan diri kita sendiri... try pujuk si mona tu.. - pendapat aku laa..

  2. Anonymous says:

    macam citer mastika jer

  3. Anonymous says:

    Bro try la mona tu..

  4. Anonymous says:

    Dari Abu Hurairah r.a. dari Nabi Muhammad (sabdanya): "Bahawa seorang perempuan pelacur telah melihat seekor anjing pada suatu hari yang cukup terik panasnya sedang berpusing-pusing mengelilingi sebuah perigi sambil menjelirkan lidahnya disebabkan dahaganya. Perempuan itu segera mengambil air perigi dengan sarung kakinya (yang diperbuat dan kulit kambing) dan diberi minum kepadanya. Dengan (perbuatan yang baik) itu Allah Taala mengampunkan dosanya."(1)

    (Hadith Sahih - Riwayat Muslim)

  5. Anonymous says:

    Info baru ni.....geli rrrrr

  6. Anonymous says:

    Ooooooo...bubuh kapas eh....

  7. Anonymous says:

    mana boleh dapat serbis cik mona ni? nak cuba. murah lah

  8. Anonymous says:

    bertaubatlah...sesungguhnya Allah Maha Besar lagi mengampun umatnya yang melakukan kesilapan

  9. insomnia says:

    bukan setakat ajk tobat je..bntu skli carikan kje yg halal n gji bsr utk tgung ank dia..ni blik blik soh tobat..klise la

  10. Anonymous says:

    jika nk kerja halal terlalu byk cuma jgnlah mgharspkan gj bribu2..sdikit tp berkat itu lebih mncukupi...jika kesenangan bukan melalui kita mungkin melalui anak2 kita...janji kita beri ank2 rezeki yg halal inshaAllah selamat..

  11. ANDA BUTUH PELACUR UNTUK AREA , JAKARTA , SURABAYA , MAKASSAR , KALIMANTAN DAN MASIH BANYAK DIDAERAH LAIN NYA DI INDONESIA INI
    HARGA MULAI 150 RIBU SAMPAI 3 JUTA TERGANTUNG UMUR
    UMUR WANITA ANAK BUAH KAMI MULAI DARI 14 TAHUN SAMPAI 45 TAHUN
    PEMBAYARAN DILAKUKAN KETIKA ANDA SUDAH BERTEMU ANAK BUAH KAMI
    HUBUNGI ATAU SMS KAMI DI 085242447776 (ibu mega)
    BUKAN PENIPUAN BOSS KARENA PEMBAYARAN DILAKUKAN DI TKP
    BISA HOTEL , PENGINAPAN DAN RUMAH
    085242447776 (ibu mega)
    @ADMIN MAKASIH YA RUANGAN KOSONGNYA

  12. Anonymous says:

    pemimpin yang kata nak bele ibu tunngal tak ingin ke ambil janda ini ini tidak ashik ambil yang muda dibuat bini. Hampeh cakap tak serupa bikin ashik menipu saja. ahli neraka

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.