Penjelasan Artis yang bercerai selepas 17 hari kahwin ..

on Thursday, June 7, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments





Media Hiburan hari ini melaporkan yang Adda Butterfly telah bercerai selepas 17 hari berkahwin.Ya,hanya 17 hari.

“Ya, saya telah bercerai selepas rumah tangga kami tidak dapat diselamatkan lagi.Jujurnya,saya sendiri belum merasa nikmat bergelar isteri melainkan ketika di hari persandingan sahaja,” ujar Adda Butterfly apabila di tanya.Ketika berita perkahwinan kami tersebar,bekas suami terpaksa mengaku yang dia berstatus duda sedangkan ketika itu dia memang suami orang”

“Mengeruhkan lagi keadaan apabila isterinya mengetahui perkahwinan kami. Sejak hari itu, hubungan kami jadi porak peranda dan dia keluar rumah akibat tekanan,” tambah Adda Butterfly yang di’temui baru baru ini.





Adda Butterfly mengakui beliau berusaha untuk menjernihkan keadaan rumahtangga beliau namun semenjak lelaki itu keluar rumah,perbincangan menemui jalan buntu.Dan,akhirnya Adda Butterfly di’ceraikan melalui telefon. - RotiKaya


3 Responses

  1. YB Raz says:

    padan muka..sumer nak duit je..lelaki tua pun ko sebat..sekarang terkena laki orang.

  2. Anonymous says:

    nielah dia, kawin dua nak, pastu bila tekanan datang terus nak bercerai. mmg lelaki ni pun salah. patutnyer dah awak tu berkahwin dua, pandai2lah camner nak jaga yg satu lagi tu biar kekal, yang baru kahwin ni pun diselamatkan. tak kisahlah yg kena cerai tu no 1 or 2, tapi klu itu pendirian lelaki yg berani buat ni, mmeg tak matured tak sepadan umoq. tu namanya berani buat tak berani tanggung...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.